?? erfaring?? :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

904 visninger
10 svar
0 synes godt om
21. maj 2011

Jelles

Jeg havde en SA sidste måned, og vi er nu begyndt for alvor at prøve. Jeg teste posetivt på ÆL test sidste weekend og piv negativt tirsdag, på både æl og g test...var med vilje jeg tog en af hver...

Idag tog jeg igen en af hver, det er såen lidt for sjov for følge min cyklus....ÆL testen var igen piv posetiv???? og graviditets testen vat "halvt" posetivt.

Dvs. sige der var en knaldrød streg, MEN den var kun halv??  uploader lige et billede og ligger på min profil.

Nogen der har oplevet teste posetivt på æl test en uge efter æl, når den har været negativ i mellemtiden? og nogen erfaring med halve G test? :-)

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2011

Kay

hmmm... altså en æl test skal stregerne være lige tydelige for at den er posetiv... og det sys jeg ik den er på billedet

og g-testen... ville jeg tage en ny... for tror nok den er ugyldig når den ser sådan ud

at den bliver posetiv

Anmeld

21. maj 2011

Jelles

altså stregen her er magen til den jeg havde da jeg havde æl....da jeg havde æl testede jeg også på min monitor, og den sagde også jeg havde æl....:-)

Anmeld

22. maj 2011

salix

det er sådanne at LH (homon ved æl) og HCG (homon ved graviditet) minder meget om hinanden så derfor vil man godt kunne få en reaktion på en gt ved æl... og evt omvent... og kvinder kan godt have ÆL 2 gange på en cyklus.... der er enda kvinder der får tvillinger med forskellige fædre fordi de løsner 2 æg med nogle dages mellemrum... så jeg ville nok teste igen om et par dage er du gravid vil den kun reagere tydliger er du ikke ja så vil den ikke...

Anmeld

22. maj 2011

bobbles

det er meget svært at afgøre mine streger på mine tests var ikke så tydelige men de var ikke halve.. Så ville nok vente en lille uge også prøve at teste igen, er det så det samme, så ville jeg kontakte lægen..

Anmeld

22. maj 2011

smlmea

ÆL testen er negativ,det er der slet ingen tvivl om.

G-testen vil jeg der med mene er positiv.

Sidst jeg fik en G-test der så sådan ud,havde jeg en bio,så spørgsmålet er om det er en rest fra din SA,eller du har en bio,eller meget tidlig gravid igen,jeg ville teste igen om 3 dage.

Anmeld

23. maj 2011

frk-stoltze

Jeg vil bestemt også mene din ÆL-test er Negativ

Men håber da du G-test  er positiv uden at jeg ved noget, men måske i havde held i første omgang

Anmeld

23. maj 2011

Jelles

opdatering.:

Har snakket med dem fra billige teste. og de siger at den G test jeg havde hvor der var en halv streg, kan betyde at jeg er gravid igen, da den kun burde kunne måle, hvis der ER HCG i kroppen.... men at det er meget lavt, hvilket jo passer godt nok da der er et stykke tid til forventet mens...

hun afklarede så noget for mig samtidig...nemlig at er man gravid, tester man også posetiv på ÆL test... i flg. hende i hvert fald. Hun sagde at HCG og LH har mange af de samme stoffer i sig, og derfor kan testene have svært ved at adskille de to. :-)

Anmeld

23. maj 2011

smlmea

Det er fuldstænding korrekt, at en ÆL test kan blive positiv, når man er gravid,men det bliver din ÆL test nu ikke mere positiv af..

Så igen vent 3 dage og test igen.

Anmeld

23. maj 2011

Sanse

Indskyder lige en bemærkning:

ÆL-teste kan godt blive positiv pga HCG men en g-test kan IKKE blive positiv pga ÆL 

Kan desværre ikke se dine tests... men jeg krydser fingre kan du tro

Knuser Sanni.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.