vilken dato???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. maj 2011

otlitrom

Helt klart 04-08-12! Pga. datoen, som en anden også nævner! Vi har noget med tal herhjemme Vi blev forlovet 08-07-06

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2011

Kay

kitty skriver:

Helt klart 04-08-12! Pga. datoen, som en anden også nævner! Vi har noget med tal herhjemme Vi blev forlovet 08-07-06

hihi cool...

vi blev forlovet på min føsdag... 16- 04- 11   der er vist ik noget spændene ved den dato... andet end vi blev forlovet... og selvfølgelig min føsdag

Anmeld

22. maj 2011

Kay

AnneP skriver:

Det er da ihvert fald værd at tage med i overvejelserne!

ser ud til at rigtig mange er enige med dig

Anmeld

22. maj 2011

AnneP

Kay skriver:

ser ud til at rigtig mange er enige med dig

Ja hold da helt op!!!

Så er det jo bare om det kommende brudepar, også syntes det er en god dag!??  -det er jo trods alt dem der bestemmer...

Glæder mig til at hører mere om jeres valg og planlægning OG slevfølgelig den store dag!!!

Tror faktisk slet ikke jeg har fået sagt Tillykke, så here goes

TILLYKKE!!!!! 

Anmeld

22. maj 2011

Lunae

Kay skriver:

ja... vi skal giftes i 2012

udendørs...

manden har føsdag 6 august... han mener altid det er godt vejr op til hans føsdag... og har ik noget imod det ligger tæt på...

men hvad tænker i... hvilke af disse datoer tænker tror i kunne være gode??

nogle synske der kan se om det bliver godt vejr en af disse dage

Sidste år var jeg til bryllup d. 7 august og vejret var perfekt. det var også et havebryllup, så jeg har stemt 4 august

Anmeld

22. maj 2011

twinny

d. 04-08-12

Min morfar har fødselsdag d 5 aug. og han er altid heldig med vejret... Jeg husker ikk vi har været inde på hans fødselsdag..

Anmeld

22. maj 2011

twinboys

Vi holdte den 19.august og vejret var SUPER

Anmeld

22. maj 2011

Kay

AnneP skriver:

Ja hold da helt op!!!

Så er det jo bare om det kommende brudepar, også syntes det er en god dag!??  -det er jo trods alt dem der bestemmer...

Glæder mig til at hører mere om jeres valg og planlægning OG slevfølgelig den store dag!!!

Tror faktisk slet ikke jeg har fået sagt Tillykke, så here goes

TILLYKKE!!!!! 

hihi... vi bliver gladere og gladere for datoen

og i bliver alle indviget i det hele og kan love at det bliver et lidt usedvaneligt bryllup...  men laver en bryllups tråd her inde når der er lidt mere på plads 

Anmeld

22. maj 2011

Kay

Lunae skriver:

Sidste år var jeg til bryllup d. 7 august og vejret var perfekt. det var også et havebryllup, så jeg har stemt 4 august

jeg husker sjovt nok også altid starten af august som tør og varm... dejligt andre også gør det så er det ik bare ønsketænkning

Anmeld

22. maj 2011

AnneP

Kay skriver:

hihi... vi bliver gladere og gladere for datoen

og i bliver alle indviget i det hele og kan love at det bliver et lidt usedvaneligt bryllup...  men laver en bryllups tråd her inde når der er lidt mere på plads 

Jubiiii jeg Eeeelsker bryllupper!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.