vilken dato???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: hvilken dato, til udendørs bryllup 2012

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

3.428 visninger
39 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
21. maj 2011

Kay

ja... vi skal giftes i 2012

udendørs...

manden har føsdag 6 august... han mener altid det er godt vejr op til hans føsdag... og har ik noget imod det ligger tæt på...

men hvad tænker i... hvilke af disse datoer tænker tror i kunne være gode??

nogle synske der kan se om det bliver godt vejr en af disse dage

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2011

Isabella_mor

jeg syntes tit at man kan være uheldig med vejret i august mht regn osv..... så jeg har stemt juli..  

Anmeld

21. maj 2011

Mi

Vi blev gift først i august og holde festen i telt i haven. Det var næsten 30 grader og skøøøøøøønt

Jeg tror det kan være lige meget hvilken dato i vælger, ellers så tjek på dmi, de har sådan nogle gennemsnitsværdier for de forskellige måneder, tror jeg nok

Anmeld

21. maj 2011

Kay

Mi skriver:

Vi blev gift først i august og holde festen i telt i haven. Det var næsten 30 grader og skøøøøøøønt

Jeg tror det kan være lige meget hvilken dato i vælger, ellers så tjek på dmi, de har sådan nogle gennemsnitsværdier for de forskellige måneder, tror jeg nok

vi har prøvet med dmi... men... ja det vi kunne komme frem til var... at det er meget forskelligt fra år til år... begge måneder har i gennemsnit i 5 år lige meget regn og lige meget sol...

Anmeld

21. maj 2011

Mi

Kay skriver:

vi har prøvet med dmi... men... ja det vi kunne komme frem til var... at det er meget forskelligt fra år til år... begge måneder har i gennemsnit i 5 år lige meget regn og lige meget sol...

Jeg tænker også at den ene dato kan være lige så god som den anden

Anmeld

21. maj 2011

Kay

Mi skriver:

Jeg tænker også at den ene dato kan være lige så god som den anden

det tænker jeg også men vi kan ikke beslutte os... så nu ser vi hvad i har af gode indputs

Anmeld

21. maj 2011

AnneP

Kay skriver:

udendørs...

manden har føsdag 6 august... han mener altid det er godt vejr op til hans føsdag... og har ik noget imod det ligger tæt på...

Hej

Jeg har stemt på de 4 sår får du datoen 4-8-12 (4tabellen) syntes det lyder super godt!

Anmeld

21. maj 2011

Kay

AnneP skriver:

Hej

Jeg har stemt på de 4 sår får du datoen 4-8-12 (4tabellen) syntes det lyder super godt!

det havde vi ik engang tænkt over

Anmeld

21. maj 2011

AnneP

Kay skriver:

det havde vi ik engang tænkt over

hehe det "snublede" jeg over med det samme, er lidt en nørd omkring tal og datoer!!! -ind imellem!!! -og det er jo altid godt hvis det hjælper manden med at huske dagen!

Anmeld

21. maj 2011

Darling<3

Kay skriver:

udendørs...

Har i fået lavet jeres kort?? Ellers var der billigt grej i Fakta i denne uge..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.