Øv!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

884 visninger
7 svar
0 synes godt om
21. maj 2011

Anonym trådstarter

Jeg vil bare SÅ gerne være en af dem der skal have bebs.

Min veninde ringede lige i går og fortalte at hun er gravid... Sådan Ups lige... Det er fandme bare svært at dele hendes glæde. Jeg har i længere tid snakket meget om at jeg rigtig gerne vil have et barn, men der er bare lige nogle ting jeg skal have på plads før jeg kan planlægge et barn.
Jeg bebrejder hende slet ikke noget, men  nøøøøøj hvor er det altså bare svært at sidde der og hører om, når det er noget jeg virkelig ønsker selv.

Brok Brok

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Min veninde ringede lige i går og fortalte at hun er gravid... Sådan Ups lige... Det er fandme bare svært at dele hendes glæde. Jeg har i længere tid snakket meget om at jeg rigtig gerne vil have et barn, men der er bare lige nogle ting jeg skal have på plads før jeg kan planlægge et barn.
Jeg bebrejder hende slet ikke noget, men  nøøøøøj hvor er det altså bare svært at sidde der og hører om, når det er noget jeg virkelig ønsker selv.

Brok Brok

Vi er jo altid nogle, som bare ikke lige kan få tingene til at ske, når vi helst vil have det...men så er det jo godt at du kan læsse af herinde...
Så brok du bare løs..hehe!

Kærligst
Sussie

Anmeld

21. maj 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Vi er jo altid nogle, som bare ikke lige kan få tingene til at ske, når vi helst vil have det...men så er det jo godt at du kan læsse af herinde...
Så brok du bare løs..hehe!

Kærligst
Sussie

Tak skal du have

Jeg synes fandme bare at det er så pisse snyd..

Anmeld

21. maj 2011

Darling<3

Anonym skriver:

Tak skal du have

Jeg synes fandme bare at det er så pisse snyd..

Din tur skal nok komme, det er der ingen tvivl om det kræver lidt sex og en del tålmodighed hehe..

Jeg har selv haft tanker som dig, men er vokset mere end jeg troede at jeg ville.. Og nu er jeg super glad for min venindes 2 dejlige børn

Er I i gang med PB??

Anmeld

21. maj 2011

Anonym trådstarter

Honnie's Wife:) skriver:

Din tur skal nok komme, det er der ingen tvivl om det kræver lidt sex og en del tålmodighed hehe..

Jeg har selv haft tanker som dig, men er vokset mere end jeg troede at jeg ville.. Og nu er jeg super glad for min venindes 2 dejlige børn

Er I i gang med PB??

Vi er ikke igang med PB nej. Vi havde planer om at starte næste år af flere årsager, men nu virker der bare rigtig ulideligt at skulle vente, mens jeg sammentidig kan følge min veninde.
Jeg vil Bare så gerne..

Anmeld

21. maj 2011

Darling<3

Anonym skriver:

Vi er ikke igang med PB nej. Vi havde planer om at starte næste år af flere årsager, men nu virker der bare rigtig ulideligt at skulle vente, mens jeg sammentidig kan følge min veninde.
Jeg vil Bare så gerne..

Hvis v trækker tiden tilbage, så sagde min veninde at hun ikke ville have børn, mens jeg altid har vidst at jeg ville have 3 børn. Men hun blev gravid før mig, og selvfølgelig var jeg en smule trist, men du må bare være voksen, og være glad på hendes vegne, hun har rigtig meget brug for dig som hendes veninde.. Tro mig

Min kæreste meldte sin klarhed igår, og det er rigtig dejligt at kunne være med på "vognen"

Anmeld

21. maj 2011

Nana88

Kender følelsen

Inden for de sidste 2 mdr er der 4 jeg kender der er gravide, og en af dem (som er et fam. medlem som jeg er meget tæt på, skal have en abort) syntes det er rigtig hårdt

Og nu har vi kæmpet i 1 år

Anmeld

22. maj 2011

Holm88

Anonym skriver:

Brok Brok

Jeg kender det godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.