om 31 p-piller så starter vi :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. maj 2011

Anonym

Jamen så kan vi jo følges ad:-) Jeg har en p-ring tilbage + resten af den jeg har i nu, så ca 5 ugers tid, dvs 1 juli:-)

Og vi har også 2 dejlige børn i forvejen:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jamen så kan vi jo følges ad:-) Jeg har en p-ring tilbage + resten af den jeg har i nu, så ca 5 ugers tid, dvs 1 juli:-)

Og vi har også 2 dejlige børn i forvejen:-)

Jaah.. fedt.. det kunne da være hyggeligt

så må vi jo bare håbe at storken er på vej mod os snarest   

Anmeld

24. maj 2011

Anonym

Ja, det er jo lige det,håber ikke det tager alt for mange mdr:-)

Den sidste tog vel 5 mdr at lave,såhåber det kan gøre inden for den tid igen ca. Men lad og nu lige se, skal jo først smide den sidste p-ring og tæller dagene ned:-)

Men vi kan sikkert mødes i Gravid når jeg endelig bliver det, barelidt svært at vide hvem hiandne er når vi begge eranonyme lige nu.

Anmeld

25. maj 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Ja, det er jo lige det,håber ikke det tager alt for mange mdr:-)

Den sidste tog vel 5 mdr at lave,såhåber det kan gøre inden for den tid igen ca. Men lad og nu lige se, skal jo først smide den sidste p-ring og tæller dagene ned:-)

Men vi kan sikkert mødes i Gravid når jeg endelig bliver det, barelidt svært at vide hvem hiandne er når vi begge eranonyme lige nu.

Her tog det også 5 mdr sidst, dog mistede jeg i 14 uge.. derefter tog det 2 mdr

hmm, ja, hvis vi nu laver et bestemt bogstav til sidst, når vi har skrevet et indlæg, eller svar, så kan vi måske finde hinanden

sådan her fx.

J

Anmeld

25. maj 2011

Mauser.

Skønt .. held og lykke <3

Anmeld

25. maj 2011

Anonym trådstarter

Mulleunge skriver:

Skønt .. held og lykke <3

tusind tak!

kæresten overraskede mig totalt igår.. han har smidt de sidste piller ud, han syntes ikke vi skulle vente

så nu skal vi jo bare i gang

Anmeld

25. maj 2011

Mauser.

Anonym skriver:

tusind tak!

kæresten overraskede mig totalt igår.. han har smidt de sidste piller ud, han syntes ikke vi skulle vente

så nu skal vi jo bare i gang

hihi .. har du lige haft din mens eller hvordan ?? så du ikke stopper midt  en cyklus ?? 

Anmeld

25. maj 2011

Anonym trådstarter

Mulleunge skriver:

hihi .. har du lige haft din mens eller hvordan ?? så du ikke stopper midt  en cyklus ?? 

Ja, jeg fik mens igår..  

er spændt, har kun brugt p-piller i 1½ måned, så mon ikke min krop nogenlunde kan finde ud af det?

Anmeld

25. maj 2011

Mauser.

Anonym skriver:

Ja, jeg fik mens igår..  

er spændt, har kun brugt p-piller i 1½ måned, så mon ikke min krop nogenlunde kan finde ud af det?

jo da .. det tror jeg (; håber det hele kan lade sig gøre så .. Det er det mest syrealistiske at stå med testen i hånden og gå den lange vej indtil den første scanning osv. smiler 

Anmeld

25. maj 2011

Anonym trådstarter

Mulleunge skriver:

jo da .. det tror jeg (; håber det hele kan lade sig gøre så .. Det er det mest syrealistiske at stå med testen i hånden og gå den lange vej indtil den første scanning osv. smiler 

hehe, ja det er en lang process

Men det er fantastisk at være gravid  jeg GLÆDER mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.