Jeg gider ikke på job imorgen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.284 visninger
5 svar
0 synes godt om
14. november 2008

Nadi

Jeg gider bare ikke på arbejde, jeg er helt og aldeles alene hjemme og så skal jeg bruge dagen på arbejde. Jeg GIDER ikke!!! Vil hellere blive hjemme og få gjort noget ved lejligheden.
Plus at jeg var inde på mit arbejde idag og min wannabe-chef bed total hovedet af mig fordi der var en som havde taget en vagt for mig og var kommet en halv time for sent. For det første så havde jeg ikke en vagt idag, og det viste sig at være en anden Nadia min kollega havde taget en vagt for. Og for det andet så kan jeg da hverken gøre fra eller til at hende der skulle ta vagten kom for sent!
Åh jeg er så glad for at jeg har sagt op derinde og der kun er lidt under en månede til at jeg holder.

Nå bare lige et surt opstød fra mig af

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2008

Susan1978

ja sikke da en latterlig chef.

jeg skal også på arbejde i morgen. Vi har flyttedag og der skal flyttes en masse. Vi har strkturændring og der bliver lavet flere små grupper med hver deres teamleder og det skal der så laves om fyssisk.

gider bestemt heller ikke på job.. ville hellere nyde weekenden.

men bagefter skal jeg til 2 timers bowling med professionel træner. Det glæder jeg mig til. Håber at kunne lære noget.

Susan som snart skal i seng, da vi skal tidligt op og køre kl 730

Anmeld

14. november 2008

Loggidut

hmmm...har du ikke fået en undskyldning? det er sgu ikke i orden Nadi, sådan en opførsel høre sgu stenalderen til...hvis du har sagt op, så giv idioten igen...

du er i din fulde ret...og så skråt op med sådan en bums...øv

Anmeld

14. november 2008

Nadi

Loggidut skriver:

hmmm...har du ikke fået en undskyldning? det er sgu ikke i orden Nadi, sådan en opførsel høre sgu stenalderen til...hvis du har sagt op, så giv idioten igen...

du er i din fulde ret...og så skråt op med sådan en bums...øv

Jeg sagde også til hende at jeg ikke kom idag og at jeg ikke kunne gøre for at min kollega kom for sent.

Jeg skal heldigvis kun på arbejde fra 12-17.15, så det er ikke så lang en vagt og så har jeg vist kun 4-5 vagter tilbage. Det er bare rigtig træls at hun er sådan en dum kæl... for min rigtige chef er bare super god!

Men jo jeg giver hende igen, hvis hun bliver ved og ellers siger jeg bare at jeg sender dig efter hende Slogs

Anmeld

14. november 2008

Loggidut

det gør du bare...jeg er lige her...og brøle...ja det kan jeg sgu

Anmeld

14. november 2008

Nadi

Loggidut skriver:

det gør du bare...jeg er lige her...og brøle...ja det kan jeg sgu

Ha ha ha er det noget Michael får dig til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.