Den nye 4D mascara?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. maj 2011

MissGeoh

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Mascara under næsen og læbestift over øjnene 

Hahahah jaaa..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2011

MissGeoh

R&N skriver:

Diorshow er FANTASTISK!! men et billigt og ok godt alternativ er fra gosh, den hedder show me volume ;-)

Okay, den skriver jeg os lige på listen så..

Anmeld

22. maj 2011

Na-Wi

MissGeoh skriver:

Ved ikke hvad den lugter af, men synes den lugter ulækkert.. Dog har jeg købt den de sidste 10 gange tror jeg..

Hvorfor lugter du til dem smukke hah sorry syntes bare det var en sjov samtale i havde

Anmeld

23. maj 2011

MissGeoh

Naannaa87 skriver:

Hvorfor lugter du til dem smukke hah sorry syntes bare det var en sjov samtale i havde

Det var en dag jeg kom til at dufte ind af mens jeg skulle til at tage det på, og så synes jeg der var noget der lugtede.. Og så skulle jeg lige dufte RIGTIG til den.. Og så stank den..

Anmeld

23. maj 2011

Na-Wi

MissGeoh skriver:

Det var en dag jeg kom til at dufte ind af mens jeg skulle til at tage det på, og så synes jeg der var noget der lugtede.. Og så skulle jeg lige dufte RIGTIG til den.. Og så stank den..

haha okay

Anmeld

1. juni 2011

Magsen

Anonym skriver:

Så fik jeg endelig købt den nye  L'Oreal Lash Architect mascara 4D, og jeg kan ikke vente med at at prøve den! har MEGET høje forventninger til den. Andre der har den? 

hvordan var den så ?

Anmeld

1. juni 2011

Anonym trådstarter

Maggieh skriver:

hvordan var den så ?

Den er VIRKELIG god! helt klart den jeg skal have fremover, den giver sindssyge flotte og lange vipper!! 

Anmeld

1. juni 2011

Magsen

Anonym skriver:

Den er VIRKELIG god! helt klart den jeg skal have fremover, den giver sindssyge flotte og lange vipper!! 

hvad er det der gør den anderledes end andre mascarer?

Anmeld

1. juni 2011

Anonym trådstarter

Maggieh skriver:

hvad er det der gør den anderledes end andre mascarer?

Den klumper ikke, og den gør ens vipper ekstremt lange, og fordeler dem rigtig godt, er virkelig overrasket over den, troede det var overdrivelse, men den holder virkelig hvad den lover. 

Anmeld

1. juni 2011

Mussen2

Anonym skriver:

Den klumper ikke, og den gør ens vipper ekstremt lange, og fordeler dem rigtig godt, er virkelig overrasket over den, troede det var overdrivelse, men den holder virkelig hvad den lover. 

Har du prøvet Diorshow?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.