Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
MissGeoh skriver: Ved ikke hvad den lugter af, men synes den lugter ulækkert.. Dog har jeg købt den de sidste 10 gange tror jeg..
Ved ikke hvad den lugter af, men synes den lugter ulækkert.. Dog har jeg købt den de sidste 10 gange tror jeg..
Hehe, godt man ikke bruger det under næsen
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MissGeoh skriver: Jeg prøver på et tidspunkt.. Nu skal jeg lige have penge til det først..
Jeg prøver på et tidspunkt.. Nu skal jeg lige have penge til det først..
Ja den er ik helt billig
Alexis - i den virtuelle verden! skriver: Hehe, godt man ikke bruger det under næsen
Hahha, ja det kunne ellers være kønt da..
Så render man rundt med sådan et hitler skæg.
MissGeoh skriver: Hahha, ja det kunne ellers være kønt da.. Så render man rundt med sådan et hitler skæg.
Hahaha ja. Det tænkte jeg også lige. Yndigt
Alexis - i den virtuelle verden! skriver: Hahaha ja. Det tænkte jeg også lige. Yndigt
Enormt.. Det er den nye mode.. Eller?
MissGeoh skriver: Enormt.. Det er den nye mode.. Eller?
Haha, f... hvor ville det være freaky at gå igennem byens gader!
Alexis - i den virtuelle verden! skriver: Haha, f... hvor ville det være freaky at gå igennem byens gader!
Ja, tror sku det ville være lidt mystisk..
MissGeoh skriver: Jeg har overhovedet ikke lange vipper, og det er det jeg gerne vil have.. Så ville den give laaange vipper?
Jeg har overhovedet ikke lange vipper, og det er det jeg gerne vil have.. Så ville den give laaange vipper?
MissGeoh skriver: Ja, tror sku det ville være lidt mystisk..
Mascara under næsen og læbestift over øjnene
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128