Julegaver til børnene

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

666 visninger
10 svar
0 synes godt om
14. november 2008

linemus

Hvad giver I jeres børn i julegave? Også de store.

Line - der håber at blive inspireret

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2008

Lise

Simon får en stor tønde med dublo-klodser..det er et kæmpe hit nu! Ved ikke om han skal have andet - han får jo sikkert tusinde gaver af sine bedsteforældre og farfar...

Anmeld

14. november 2008

Susan1978

åha... mit evige problem..

jeg regner med at give jannik en ny jakke

Ea : har indtil videre købt en bluse med jordbærmarie og et pc spil med jordbærmarie.. også mangler jeg at finde den helt rigtige rygsæk til hende.

Emil: ??? ja jeg aner det simpelthen ikke. Jeg ved han får en bondegård og noget tøj at mine forældre, så måske jeg vil finde en fed traktor eller noget til ham.

Ja nu fik du så hele listen..

håber mange skriver.. ellers er der faktisk lavet en lign tråd på ordet er frit, måske man kan hente lidt ideer der også.

Susan

Anmeld

14. november 2008

Ny mor

Julius skal have et legekøkken og små potter og pander til. Også skal han have et kasseapperat med mønter.

Marius får et træpuslespil og en stor kasse lego (duplo)

I virkeligheden bliver det nok et stort rod hvor Julius tror det hele er hans , da han ikke fatter begrebet dit og mit endnu, den lille ego-mås.

Giver i pigerne ens legetøj?

Birgitte

Anmeld

14. november 2008

Joan ( Smallie )

Hmm Niels får en stor tarktor til sandkassen. En der er så stor han kan sidde på den.

Han kom til at se den inden jeg fik den pakket ind havde nær ikke fået den fra ham igen, så den er da vist nok godkendt.

Så får han ikke mere af os for ved han får en masse af familien og syntes sku i forvejen han har så meget.

Købte en traktor, altså en der ligner en rigtig traktor, den anden dag og han har ikke leget med andet siden. Han tog den med i dp her til morgen.

Joan

Anmeld

14. november 2008

Juniors mor

Julie får et legekøkken, potter og pander og et kaffestel af os. Mormor og morfar har købt en pusletaske til hendes dukkevogn og noget Duplo.
Udover det ønsker hun sig
- et kasseapparat
- bivoks farver fra KREA
- plastic legemad med velcro
- en zylofon
- børne cd'er

Anmeld

14. november 2008

Nadi

Oliver får en bamsen Bjørnson og så får han en tromme, tror ikke rigtig han får mere. Vil hellere bruge pengene på noget tøj el. Han fatter jo ikke hvad det er og så får han jo også meget fra bedsteforældre, fastre og onkler.
Af store børn har vi jo kun niecer og nevøer, men den store niece får et bælte + de der perler man skal spørjte vand på (ved ikke om I har set det på tv) og jeg har ikke købt gave til vores nevøer endnu, har nemlig ikke fået deres ønskeseddler endnu. Men det er nok noget computerspil, tøj eller penge.

Anmeld

14. november 2008

Loggidut

tif får et legekøkken af farmor og farfar...ellers havde vi givet hende det...

ellers kunne jeg rigtig godt tænke mig at give hende sådan en her...det er vist mest mit ønske...men den er da sød

kasper og chr, ja det bliver hvad de ønsker sig, de er slet ikke så krævende igen!

Anmeld

15. november 2008

Rasmine

Jesus Christ, KÅRNFLÆKKERE!!!!!!!!!!!!!!!!!!??????????????!!!!!!!!!!!

Har I allerede styr på det nu?
Og vi er ikke engang i december?

(Men ok, jeg jobbede jo også hen mod 60-70 timer i sidste uge.)

Anmeld

15. november 2008

Mary

Annika får en Brio dukkevogn i røøøød og så en dyne og pude dertil.
Mine forældre køber en Rubens dukke til hende, så har pigerne en hver.

Juliane får en cykel med støttehjul i fødselsdagsgave (lige efter jul) og til jul får hun en stor dyne og pude med Hello Kitty sengetøj Kan lige høre hende for mig når hun ser det "Iiiih tak mor, du er så sød!" Hun kaster om sig med kærlige bemærkninger altid, haha, det må hun ha fra sin hønemor

Adventsgaverne er også købt. Vi har valgt at gi Juliane en rygsæk og madkasse i første gave da hun starter i børnehave 1. dec. Det er blevet en temmelig dyr adventsgave, men det var ting hun alligevel skulle ha, og hun vil elske sin Katvig rygsæk (eller var det moren?!) og sin metal Askepot madkasse Annika får "Jul på slottet" og et Schleich dyr til samlingen. Ikke fordi hun skla se det, men det skal jeg sammen med Juliane, hehe.
Så er der købt Schleich dyr 2x 2 dage til Annika og en Fifi tlf.
Juliane får en æske med perleplader og perler, legesmykker og sjove fingervanter og et Hello Kitty vendespil.

Herre Jesus Kristus, det ser jo voldsomt ud Håber nogen kan blive inspireret

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.