Farmand har fået sig en lille hjælper

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

301 visninger
9 svar
0 synes godt om
14. november 2008

Joan ( Smallie )

De var i værkstedet igår og Niels elsker bare at være med derude. Og det ser da også ud til han hygger sig

https://www.baby.dk/uploads/albums/342/9d8b8806-1490-448e-bdfb-ba00da7508d8.jpg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2008

Ny mor

Hvor kært !

Anmeld

14. november 2008

Lise

Nårh, det er så sødt at de vil være med nu

Herhjemme "hjælper" Simon far med at tænde op i brændeovnen...

Anmeld

14. november 2008

Astrid P

Totalt sødt billede...

Herhjemme hjælper Smilla mest mig med at 'tømme' opvaskemaskine og 'rydde op' i køkkenskabene!

Anmeld

14. november 2008

Joan ( Smallie )

Ja det er helt vildt så meget der sker lige i tiden.

Jeg laver selv mad til hunden og så varmer jeg det hverdag. Og Niels kommer med ud i fryseren og henter det tager det med ind i køkkenet så smidet jeg det i microen og så skal han op så han kan starte den. og hvis han ikke lige er med til det bliver han mega sur. De er sku da bare for kære lige i tiden

Anmeld

14. november 2008

Nadi

GUD HVOR SØDT

Jeg vil også have et hus med værksted hvor Ollie og farmand kan gå og makke. Lige nu er det kun morfar der får Oliver's hjælp med at lægge sten til trappen

Anmeld

14. november 2008

Joan ( Smallie )

Nadi skriver:

GUD HVOR SØDT

Jeg vil også have et hus med værksted hvor Ollie og farmand kan gå og makke. Lige nu er det kun morfar der får Oliver's hjælp med at lægge sten til trappen

Og det er så dejligt her at vi ikke skal ud for at komme i værkstedet. Så han kan bare komme ind til mig når han ikke rigtig gider mere.

Glæder mig til jeg kan komme til at rode derude igen

Anmeld

14. november 2008

Juniors mor

Hvor er det kært

Her hjælper Julie med at tømme opvaskemaskine og dække bord og så elsker hun at smide ting i skraldespanden når vi beder hende om det....

Anmeld

14. november 2008

Loggidut

ha ha, en klar opfordring til min mand...jeg troede jeg var den eneste med en mand som skruede på scooter...men ak nej, og jeg kan se ungerne aldrig er for små til at deltage...så for eftertiden, så må tif hellere komme med manden ud i garagen!

og gud hvor ser det i grunden hyggeligt ud

Anmeld

15. november 2008

Rasmine

Ej, hvor sødt!

Her hjælper Rasmus med at starte opvaskemaskinen.
MANGE GANGE OM DAGEN!!!

Og så hjælper han med at tænde og slukke lyset, hvor han kan nå.

Og som det sidste, så elsker han at vaske fingre, helt selv.
Det er bare SÅ nitte når vandet løber op ad armen, og gør ærmerne våde, en million milliard gange om dagen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.