Århus-møde i juni :o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. maj 2011

PeruBaby

Jeg synes også det skulle være start/ midt juli så Sofia og jeg evt. også kunne komme med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2011

Mettemus

AnneBJ skriver:

det vil gøre det ret bøvlet for mig... 

Jeg tror også at det er en dårlig idé.... går lige i tænkeboks igen!

Anmeld

23. maj 2011

Sofia

Mettemus skriver:

FEDT PIA!

Jeg kan som udgangspunkt tirsdag og onsdag - torsdag er MG-dag, men hvis det alligevel skulle blive en torsdag ser jeg om jeg ikke nok kan snige mig med alligevel...

Glæder mig under alle omstændigheder!

Tænker at mindeparken er VIDLT skøn, men der er godt nok et stykke vej derud fra banegården?

Måske Botanisk, eller er det for langt? Rådhusparken er bare ikke særlig hyggelig selvom den jo er tæt på..

Anmeld

23. maj 2011

Diana...

Jeg er også klar men datoer har jeg altså bare stemt blank for jeg ved det virkelig ikke. Men er det ikke ok jeg siger om jeg komme når i har fundet en dato og så måske lige op til, da jeg har fået en fødselsdep og mine dage er sgu lidt mærkelige synes jeg så jeg har svært ved at planlægge frem. 

Anmeld

23. maj 2011

Mettemus

Sofia skriver:

Måske Botanisk, eller er det for langt? Rådhusparken er bare ikke særlig hyggelig selvom den jo er tæt på..

Jeg tænkte også på det parkområde der hører til musikhuset? Heller ikke det mest hyggelige, men tæt på

Anmeld

23. maj 2011

PeruBaby

Diana... skriver:

Jeg er også klar men datoer har jeg altså bare stemt blank for jeg ved det virkelig ikke. Men er det ikke ok jeg siger om jeg komme når i har fundet en dato og så måske lige op til, da jeg har fået en fødselsdep og mine dage er sgu lidt mærkelige synes jeg så jeg har svært ved at planlægge frem. 

Hej Diana

Havde godt tænkt på dig, da du tidligere har sagt at du har haft det svært efter fødslen og jeg ikke har set dig så meget herinde. Jeg kender desværre ikke så meget til depresioner, men jeg håber snart at du kommer ovenpå igen

Kærlige knus Chris

Anmeld

24. maj 2011

piadas

Skal jeg prøve at lave en ny afstemning og smide et par dage i starten af juli med? Jeg synes, der er flere, der nævner at vi skulle rykke det?

Anmeld

24. maj 2011

AnneBJ

piadas skriver:

Skal jeg prøve at lave en ny afstemning og smide et par dage i starten af juli med? Jeg synes, der er flere, der nævner at vi skulle rykke det?

Ja prøv det, så kan vi få et indblik i, om det falder sammen med sommerferie også... 

Personligt har vi ingen ferieplaner, og hvis der også bliver møde i juli, er jeg nødt til kun at vælge ét af dem - DSB ved godt hvad de skal tage for deres billetter... 

Anmeld

24. maj 2011

piadas

AnneBJ skriver:

Ja prøv det, så kan vi få et indblik i, om det falder sammen med sommerferie også... 

Personligt har vi ingen ferieplaner, og hvis der også bliver møde i juli, er jeg nødt til kun at vælge ét af dem - DSB ved godt hvad de skal tage for deres billetter... 

Det er heller ikke for at lave flere møder end et! Jeg synes bare, det tyder på, at det bliver svært at finde en dato i juni. Samtidig er der flere, der nævner juli.

Jeg beholder bare de oprindelige datoer og smider nogle flere på! 

Anmeld

24. maj 2011

AnneBJ

piadas skriver:

Jeg beholder bare de oprindelige datoer og smider nogle flere på! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.