kitty skriver:
Ser først dit indlæg nu. Er der sket noget?? (såsom en fødsel
)
Jeg kan ikke falde til ro. Som du siger, en dag på langs plejer at hjælpe.. Det gør den bare ikke mere!
Min krop snurrer - indre uro, kvalme og igår havde jeg plukveer der var ret lede/ømme for maven og de gik i lænden+ benene... Plukveerne har jeg ikke mærket idag, men kvalmen og uroen er den samme.. Jeg har ingen appetit (dét er noget nyt) og kan sagtens gå en hel dag på to skiver ristet brød.. Indtil jeg begynder at ryste grundet for lavt blodsukker og bliver dårlig af det i stedet..
Jeg har det mystisk. Jeg kan ikke sætte en finger på hvad det er!
til alle ynk'ere! 
Jamen, det går faktisk fint - det ene øjeblik tror jeg, at det er oppe over og det næste er det bare helt ok... men generelt er der da tryk på underlivet og jeg har en konstant fornemmelse af at skulle på toilettet...
og der skulle så 2½ dag på langs til, før jeg kom mig denne gang... sådan er det nok bare her til sidst... selvom jeg har prøvet det to gange før, så synes jeg ikke rigtig jeg kan se en sammenhæng i forløbene, så jeg tør ikke forudsige noget...
men jeg nyder hver dag jeg har og prøver at instille mig på at hun snart kommer, så jeg kan nå at glæde mig lidt... og hvis jeg går over tid, så vælger jeg bare at se det som gratis barselsdage...
men det kunne da godt tyde på at der er noget i gære hos dig, sådan som du har det.... pøj pøj med tiden op til fødslen og selvfølgelig selve fødslen, når den nu vælger at gå i gang... det er lidt sjovt det der med at man går og venter og ikke ved hvornår
kram Stine
Anmeld