Hvordan har I det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.373 visninger
15 svar
0 synes godt om
21. maj 2011

otlitrom

Jeg begynder dælme at lide, hvis jeg selv skal sige det. Jeg har ingen ret til at klage over min graviditet indtil nu, det er går rigtig fint og jeg har følt mig aktiv og godt tilpas stort set hele vejen. Det har bare ændret sig den seneste uge!

Jeg begynder virkelig at have ondt i mit bækken! Jeg kan knapt rejse mig fra en stol idag, jeg skal virkelig tage mig sammen. Mit haleben gør ondt, jeg har vand i hænder/føder, jeg er begyndt at kaste op igen og mit humør er bare på minus!

Jeg kunne sove hele dagen, men sover elendigt om natten... Jeg føler mig som en brok-røv uden lige, og jeg skammer mig over at sige, at jeg glæder mig til at få min krop igen. Puha

Har I også sådan nogle dage, eller tager det bare til i styrke, nu vi nærmer os målet? I morgen er der en kalendermåned til termin, og jeg kæmper for at få min ski*e opgave ud af verden, så jeg kan prøve det der barsel..

Årh suk og ynk, hvor er det hårdt idag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2011

meem

Du er ikke alene !

Har for 2 uger siden fået konstateret for meget fostervand, og det gør virkelig niller naller i mine nederste ribben da det hele presser op i dem.. samtidig med er maven så tung at jeg går med konstante smerter i ryggen... Når jeg går i seng om aftenen, kan jeg starte med lige at stikke hovedet i kummen.. så ind og spise 2 alminox, så ligge og vende og dreje sig i et kvarter... endelig falder man i søvn, men så går der også kun max 1½time, så vågner man og skal ud og tisse ! igen og igen og igen... Føler mig virkelig ynkelig... Mit energiniveau er lig med 0..

Heldigvis er der kun 11 dage til termin, og min JM har sagt at jeg MAX kommer til at gå en uge over, så vil hun personligt sørge for jeg bliver sat igang, nu når jeg er så plaget...

En gang om ugen skal jeg til kontrolscanning på OUH for at tjekke op på om der er ordentligt flow m.m... På tirsdag skal jeg derud igen, og min JM siger jeg skal nævne for dem hvor plaget jeg er, og så spørge ind til om der er chancer for snarest at blive sat igang... så er meget spændt !

Puuuh en stor gang ynk fra min side... Så vil da lige slutte af med at sige jeg ikke et sekund ville undvære denne "belastende" graviditet, da der jo kun kommer noget fantastisk ud af det !

Anmeld

21. maj 2011

Lotus86

Øv hvor jeg føler med jer, synes bestemt i har lov til at brokke...

Vil jo næsten ikke sige det, men jeg må bare være en af de über heldige, har stadig stort set ingen gener, det eneste er mit bækken, som kan være lidt ømt lige når jeg rejser mig, og så har jeg ondt når jeg skal dreje mig i sengen om natten, og så har jeg en del ikke-smertefulde plukveer, men det er så også det, og bestemt ikke noget at klage over, føler mig i hvert fald ikke særlig besværet af det..

Nu er vi heldigvis så langt efterhånden så lyset er til at få øje på, så hold ud tøser, snart står vi med den største belønning af alle

Anmeld

22. maj 2011

TheLittleOne

Jeg føler virkelig med jer!

Jeg er nu 38+1 døjet med vand i fødder og hænder den sidste månede og jo varmere det bliver jo værrer. Igår gik slimproppen og stærke plukkeveer gik igang, trode sku lige den var der, men det gik desværrer i sig selv igen  

Jeg skammer mig ikke mere ved at skrive/sige at jeg SÅ gerne vil have min krop tilbage!

Hilsen Louise

Anmeld

22. maj 2011

mortilsofieogsara

Jeg synes også det er svært og være gravid nu for jeg har meget ondt i mit bækken og har svært ved at gå for det gør så ondt men har en god støtte i min kæreste og familien som lege med mine 2 pigerne når mor ikke lige kan. glæder mig til at kan være der fuldt ud for dem igen

charlotte 37+3

Anmeld

22. maj 2011

Stiner

Jeg synes også, jeg har været hårdt plaget her på det sidste. Bæknet har været låst og det er svært at finde en god stilling at sove i. Og ikke mindst at komme ud af sengen igen. Man ligger som en mariehøne, som ikke kan få vendt sig! Og ja, så det pres oppe under ribbenene.

MEN i går vågnede jeg og havde det SKØNT! Kunne ubesværet komme ud af sengen og havde det godt hele dagen. Vejret var også godt! Var bare SÅ glad! I dag går det igen knapt så godt...Men jeg vil nu gerne være gravid lidt endnu - er 36+0 i dag....

Vi må sgu godt brokke os lidt - vi er i gang med at lave et menneske, det er hårdt arbejde!!!

Anmeld

22. maj 2011

TheLittleOne

Stiner skriver:

Jeg synes også, jeg har været hårdt plaget her på det sidste. Bæknet har været låst og det er svært at finde en god stilling at sove i. Og ikke mindst at komme ud af sengen igen. Man ligger som en mariehøne, som ikke kan få vendt sig! Og ja, så det pres oppe under ribbenene.

MEN i går vågnede jeg og havde det SKØNT! Kunne ubesværet komme ud af sengen og havde det godt hele dagen. Vejret var også godt! Var bare SÅ glad! I dag går det igen knapt så godt...Men jeg vil nu gerne være gravid lidt endnu - er 36+0 i dag....

Vi må sgu godt brokke os lidt - vi er i gang med at lave et menneske, det er hårdt arbejde!!!

Av av, ja ribbenene! Hold da op hvor jeg glæder mig til det tryk er væk

Anmeld

23. maj 2011

Stine Raaholt

Hej piger,

Jeg synes det går meget op og ned... i dag er jeg helt underdrejet, har konstant plukkeveer og maven er helt hård i længere perioder...

Hele weekenden har jeg haft det fint, men har nok også kørt lidt for hårdt på med fest hele fredag og aktiviteter både lørdag og søndag... så i dag har der været dømt afslapning.

men alt i alt har jeg det stadig fint - tager i morgen hul på de sidste to uger inden termin og vil meget gerne have begge uger med... Synes tiden her inden fødslen er helt fantastisk og jeg nyder stadig at være gravid...

så ikke noget ønske om ve-støv endnu... men det kan være det kommer, hvis jeg går over tid

Sender ve-støv til alle jer der snart ikke kan vente mere

kram Stine

Anmeld

24. maj 2011

Stine Raaholt

Pyha... har bare stadig viiildt ondt i maven hele tiden og kvalme og ubehag i kroppen - kan ikke rigtig spise og kan ikke finde mig til rette nogen steder... tænker om der er ved at gå noget i gang eller om jeg bare har et par øv-dage...

de andre gange, hvor jeg har været lidt overanstrengt, så har en enkelt dag i ro kunne gøre det hele godt igen, men det er altså ikke lgie tilfældet denne gang...

nå pyt, hvis det er fødslen der er i gang, så tager vi det med - tror lige jeg pakker lidt baby-tøj for en sikkerheds skyld senere på dagen

sorry, for denne øv-tekst... men i dag er jeg bare ikke lige på toppen...

kram Stine

Anmeld

25. maj 2011

otlitrom

Stine Raaholt skriver:

Pyha... har bare stadig viiildt ondt i maven hele tiden og kvalme og ubehag i kroppen - kan ikke rigtig spise og kan ikke finde mig til rette nogen steder... tænker om der er ved at gå noget i gang eller om jeg bare har et par øv-dage...

de andre gange, hvor jeg har været lidt overanstrengt, så har en enkelt dag i ro kunne gøre det hele godt igen, men det er altså ikke lgie tilfældet denne gang...

nå pyt, hvis det er fødslen der er i gang, så tager vi det med - tror lige jeg pakker lidt baby-tøj for en sikkerheds skyld senere på dagen

sorry, for denne øv-tekst... men i dag er jeg bare ikke lige på toppen...

kram Stine

Ser først dit indlæg nu. Er der sket noget?? (såsom en fødsel )

Jeg kan ikke falde til ro. Som du siger, en dag på langs plejer at hjælpe.. Det gør den bare ikke mere!

Min krop snurrer - indre uro, kvalme og igår havde jeg plukveer der var ret lede/ømme for maven og de gik i lænden+ benene... Plukveerne har jeg ikke mærket idag, men kvalmen og uroen er den samme.. Jeg har ingen appetit (dét er noget nyt) og kan sagtens gå en hel dag på to skiver ristet brød.. Indtil jeg begynder at ryste grundet for lavt blodsukker og bliver dårlig af det i stedet..

Jeg har det mystisk. Jeg kan ikke sætte en finger på hvad det er!

til alle ynk'ere!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.