All stars

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

572 visninger
10 svar
0 synes godt om
14. november 2008

Susan1978

nå hvem skal ud?

jeg stemmer på DIF...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2008

Lise

Ja, ud med Dif...

Jeg synes helt klart at Clements kor er det fedeste, men kan bare bedre lide de andres mål for hvad pengene skal bruges til..

Anmeld

14. november 2008

Susan1978

ei manner så gik han alligevel videre...

Anmeld

14. november 2008

Lise

Jeg troede krat'eeme lige at Belli røg... pheeeew... Anna var mit valg efter Dif - så ryger Diffen bare i næste uge..

Tror du (ja, vi er vist de eneste der ser det) måske at folk stemmer på dem med det bedste formål?

Anmeld

14. november 2008

sbs78

Lige lidt pral, jeg har klippet ham der sang for i Clements gruppe

Anmeld

14. november 2008

Loggidut

belli rykker da...og nu sidder mig og husbonden og diskutere om det er snyd han har hans søn med?

aj...det lyder altså fedt

Anmeld

14. november 2008

Astrid P

Jeg sad godt nok også lige og troede at Belli røg ud... Så havde jeg droppet showet, det ville fandme være nederen!
Anna D. blev da vist lidt ked af det...

Loggi, jeg synes ikke det er snyd. Alle kneb gælder!!!

Anmeld

14. november 2008

Susan1978

jeg synes bestemt heller ikke det var snyd, han sang da bedre end selveste sys fucking bjerre..

Anmeld

14. november 2008

Nadi

Hva skete der lige for at det bedste kor blev stemt ud??? Anna Davids kor sang da über godt...

Hvis det er snyd at Belli havde sønnike med så er det også snyd at Dif havde Sys Bjerre med og så er det også snyd at Dif selv skal synge næste gang.

Synes det er en skam at man skal stemmes ud, ville gerne blive ved med at høre og se udviklingen hos alle all-stars kor.

Anmeld

14. november 2008

Loggidut

Astrid P skriver:

Jeg sad godt nok også lige og troede at Belli røg ud... Så havde jeg droppet showet, det ville fandme være nederen!
Anna D. blev da vist lidt ked af det...

Loggi, jeg synes ikke det er snyd. Alle kneb gælder!!!

ja se, jeg så jo kun de to sidste...og det er skam heller ikke mig der mener det er snyd...det er manden!

jeg stemmer nu også på belli, og skide så være med om han lige gør lidt reklame for sønnen...

de havde altså de fedeste sange, og de fedeste stemmer, desuden kan jeg godt lide hende den ældre dame...og den fede kommentar hun lige høvlede af, dem med ikke at sætte mere i svingninger end hun kunne stoppe igen...

jeg stemmer klart på belli...af det jeg lige så, men jeg har også altid haft en svaghed for hans musik...hvem har ikke hylet til Teddybjørnen?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.