Malte mulige mælkeallergi....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

291 visninger
7 svar
0 synes godt om
14. november 2008

ivfmarie

Idag har vi været ved speciallæge for at få taget hul på udredningen. Og i næste uge skal der tages blodprøve på stakkels Malte, og den 27 skal han have lavet en provokationstest, hvor han skal drikke mælk, og så skal vi se hvad der sker.
Og som sædvanlig når jeg er ved lægen for at ynke over hvor sølle Malte er, ja, så charmer han jo alt og alle - storgrinende og højtpludrende undeholdt han klinikken i næsten en time....

Marie - stop mæt, men alligevel på vej i køkkenet efter guf!

btw.. Malte blev målt til 78 cm... er det ikke lidt?? Hvar lange/korte er jeres?? (børn, altså76.gif)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2008

Susan1978

jo.. hvordan blev han målt? stående? for der målte lægen og Emil til max 75 og det nægtede jeg at tro. så det blev med målebånd og han måler altså 85.

håber i får svar på mælkeallergien..

Susan

Anmeld

14. november 2008

Loggidut

hmmm, sidst jeg målte Tif kunne jeg strække hende til 77 cm.
og endelig får du din blodprøve...det var sgu på tide!

jeg håber i finder en løsning på det, for det er ikke til at holde ud når man ikke kan finde en løsning på de små´s problemer...

hvordan går det i grunden med kosten i DPén..

Uh jeg håber hun er blevet mere seriøs omkring det mad-værk

Anmeld

14. november 2008

ivfmarie

Malte blev målt liggende.

Jo, dp er vist blevet bedre til at styre de søde sager.

Anmeld

14. november 2008

Monica

Gustav er også altid en charmetrold hos lægen... Men et skvat når vi kommer hjem.... Typisk ikke...

Håber virkelig at I finder ud af hvad der skal gøres...

Anmeld

14. november 2008

Lise