nogen frække piger på linien i aften?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. november 2008

Monica

Jeg er her. Fræk ved jeg ikke... Men lukker og slukker og går op og putter med Lars... Gustav vågner jo så f... tidligt i øjeblikket. I morges var den 5.02... Og jeg kunne slet slet ikke vågne...

Moni

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2008

Nadi

Jeg er her super fræk og det hele!!! Jeg er helt og aldeles alene hjemme, drengene er i Kbh på familietur.

Og Slogs du skal ikke være flov, vi har alle vores små særheder før, under og efter til humbahumba

Anmeld

14. november 2008

Loggidut

Nadi skriver:

Jeg er her super fræk og det hele!!! Jeg er helt og aldeles alene hjemme, drengene er i Kbh på familietur.

Og Slogs du skal ikke være flov, vi har alle vores små særheder før, under og efter til humbahumba

harhhhh,......ja...hvis det kan blive mere underligt!

nu drikker jeg sgu igen irsk med manden...(bliver man mon alkoholiker af det sprøjt, når man drikker sådan en hver fredag?) og så kan manden bare vente sig...
I dag er det mig der tager selv...hvis jeg kan nå det før han gør...lol...

Anmeld

14. november 2008

Nadi

Loggidut skriver:

harhhhh,......ja...hvis det kan blive mere underligt!

nu drikker jeg sgu igen irsk med manden...(bliver man mon alkoholiker af det sprøjt, når man drikker sådan en hver fredag?) og så kan manden bare vente sig...
I dag er det mig der tager selv...hvis jeg kan nå det før han gør...lol...

Jeg overvejede at knappe en flaske vin op og nyde den i mit eget selvskab. Men jeg nåede ikke så langt, og må nok hellere vente med at give den gas til imorgen. Skal til Århus og hygge med nogle veninder fra folkeskolen.

ELSKER irsk kaffe, det er bare mums!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.