Tif kan nu....:

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

330 visninger
8 svar
0 synes godt om
14. november 2008

Loggidut

selv tage strømper på, det tager lang tid, men når hun har bumlet lang tid nok med det, så kommer de sgu på, dahm, det går altså kvikt det her!

og for det ikke skal være løgn, så tissede hun på potten i går, før hun skulle i bad, satte jeg hende derpå, bare for at vide hvor jeg havde hende, og pludselig tissede hun, lol...en kæmpe tår, og så hoppede hun ned, kiggede i potten, og rumpede sig over til brusekabinen...så mor her måtte tøre sneglesporet op efter hende...lol...den lille skid!

Jeg tror ikke hun anede hvad hun lavede, men hun kunne sgu!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2008

Susan1978

wau... det må jeg sige.. her kan Emil selv kravle op på spisebordet.. hvilket moren ikke er så vild med.

http://www.igroups.dk/gfx/igroups/9740/albums/17657/DSC02739_edited-1%20(Small).JPG

Anmeld

14. november 2008

ivfmarie

Susan1978 skriver:

wau... det må jeg sige.. her kan Emil selv kravle op på spisebordet.. hvilket moren ikke er så vild med.

http://www.igroups.dk/gfx/igroups/9740/albums/17657/DSC02739_edited-1%20(Small).JPG

Holy shit, Susan!! Det er da til at få dårlige nerver af!! Men gutten ser nu vældig kær ud, hva´!?

Marie - med Malte overalt, på alt, i alt, efter alt...

Anmeld

14. november 2008

ivfmarie

Ha ha ha.. Loggi.. sneglespor!

Hvor fint at hun lige sparede moderen for en ble! oG SEJT MED STRØMPERNE - DET ER DA LIDT BLÆRET! argh... caps, sorry

Marie

Anmeld

14. november 2008

Loggidut

Ha ha ha.. Loggi.. sneglespor!

Hvor fint at hun lige sparede moderen for en ble! oG SEJT MED STRØMPERNE - DET ER DA LIDT BLÆRET! argh... caps, sorry

Marie

ja det er sgu nok lidt blæret, men hendes finmotorik er bare fin...strømperne sidder så skævt, og hun hiver dem jo af igen, så hvor blæret det er ved jeg sgu ikke, men til gengæld er hendes grovmotorik ikke så god...hun går stadig overhovedet ingen steder...

og ja ha, den med sneglesporet...den lyder sjov, men er fandme ulækker...føj!

Anmeld

14. november 2008

Susan1978

marie hvordan fik du mit billede til at virke?

Anmeld

14. november 2008

linemus

Ja, hun er godt nok blæret hende Tif. Her er det nærmeste de tager på selv Sebastians bøllehat og mors fingervanter. De er også tilpas store til at de små hænder kan finde derind.

Men det med at klatre, er de jo skrappe til. Nu er det store hit at hente en lille stol og sætte hen til køkkenbordet, så man kan følge med, eller bare lige se om der skulle ligge noget deroppe, som kunne være interessant at tage

Emil ser godt nok vældig glad ud deroppe Men det er da også noget at være stolt over, og så ser det hele lidt sjovere ud deroppe fra.

Susan, du skal klikke på det lille billede i tools-rækken og så sætte linket ind i den boks der kommer frem.

Line

Anmeld

14. november 2008

bette

damn det er sku da meget sejt hun kan det... hehe..

det kan mikkel ihvertfald ik endnu.. men så er der så meget han ellers kan.. hihi

Anmeld

14. november 2008

Nadi

Der er sgu krummer i ham Emil
Jeg må indrømme at min eøjne blev ekstra store da jeg så billedet Jeg ville godt nok også få dårlige nerver. Puha. Oliver kan kravle op i sofaen, og det er nok til at giv mig grå hård på hovedet for han hopper! Ej det ender sgu med at jeg har en total grå manke inden jeg er 25, hvis han kan give mig grå hår bare af at kravle op i sofaen

Og hvor er Tif sej

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.