Smerter i Underlivet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

560 visninger
4 svar
0 synes godt om
20. maj 2011

Anonym trådstarter

Hej piger

jeg har brug for et råd/hjælp..

jeg har de sidste par dage haft KOLOENORMT*staves, ondt i mit underliv. (har lige haft ÆL igår)... men smerterne er virkelig slemme, og det følelses som om hele mit underliv er ved at falde ud.
Har ikke haft mulighed for at ringe til min læge idag hvilket ellers var planen, men det er jo heligdag :s ... Jeg ved snart ikke hvad jeg skal gøre, smerterne har været der i et par dage men er gradvist blevet værre og værre, men ville se tiden an indtil jeg tænkte at nu er det squ for meget... og nu er grænsen nået..

JEG aner ikke hvad det er.... har i evt nogen idéer til hvad det kan være???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2011

Frejsmor

Anonym skriver:

Hej piger

jeg har de sidste par dage haft KOLOENORMT*staves, ondt i mit underliv. (har lige haft ÆL igår)... men smerterne er virkelig slemme, og det følelses som om hele mit underliv er ved at falde ud.
Har ikke haft mulighed for at ringe til min læge idag hvilket ellers var planen, men det er jo heligdag :s ... Jeg ved snart ikke hvad jeg skal gøre, smerterne har været der i et par dage men er gradvist blevet værre og værre, men ville se tiden an indtil jeg tænkte at nu er det squ for meget... og nu er grænsen nået..

Ååh jeg ved ikke lige hvad det kan være der er så slemt, men hvis du virkelig ikke kan holde det ud, så synes jeg da bestemt du skal ringe til vagtlægen og fortælle hvordan du har det, deres telefon er jo altid åben..

Anmeld

20. maj 2011

Anonym trådstarter

SkrukNu skriver:

Ååh jeg ved ikke lige hvad det kan være der er så slemt, men hvis du virkelig ikke kan holde det ud, så synes jeg da bestemt du skal ringe til vagtlægen og fortælle hvordan du har det, deres telefon er jo altid åben..

Jaaaa det rigtigt, men sidst jeg ringede til vagtlægen blev jeg så skuffet over deres behandling så har squ ikke meget lyst til at snakke med dem mere...

Anmeld

20. maj 2011

salix

det kan være en cyste de vokser gerne i forbindelse med ÆL... men ring til vagtlægen...

Anmeld

21. maj 2011

MissBee

Anonym skriver:

Hej piger

Jeg har oplevet noget lignende og de troede at det var underlivsbetændelse og jeg blev testet i hovede og røv.

Da jeg så kom på akut i hvidovre til en underlivsundersøgelse kunne de konstatere at det var store mioser i det der kaldes mørbraden.. det skyldes at jeg har et stående arbejde og min krop ikke rigtig kan holde til det..

så med en masse øvelser og 14 ugers ferie er jeg næsten så god som ny

mørbraden går fra lænden og om opover dine æggestokke og fæster nede ved mellemgulvet...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.