Så vil jeg benytte mig af, at kunne åbne op, og snakke ærligt med Jer.
Mit parforhold kører ikke optimalt. Og det har det ikke gjort længe 
Altså der er jo stunder, perioder, hvor det går fint, fint!
Og vi elsker stadig hinanden, og vil kun hinanden! Så det er ikke det.
Men vi har stort set intet sexliv mere. Og min lyst er så godt som forsvundet.
Jeg savnede det, og snakkede åbent om det. Men over tid, så forsvandt trangen mere og mere, og nu er lysten til at have lyst faktisk også næsten væk. Det er virkelig trist at erkende 
Der er virkelig gået hverdag, gøremål og makkerskab i det hele.
Ikke meget "hvor ser du godt ud", eller "jeg har lyst til dig" eller "tak fordi du et-eller-andet".
Vi kommunikerer faktisk oftest ikke særlig godt med hinanden.
Og når der endelig kommer sandheder på bordet, så kommer de under ophedet diskussion. Det hele hober sig op indeni mig.
Jeg føler mig så tom, trist og uduelig, som kvinde/kæreste/kone.
Jeg har alting at glæde mig over. Og jeg er også glad for mange ting.
Men jeg har ofte den sky hængende over mig, indeni. Og den er samlet af alle mulige følelser, som jeg snart ikke selv kan hitte rede i mere.
Mine børn er kilden til den bedste energi og glæde jeg har i livet!
Men jeg behøver også at være veninde, en god kæreste og "mig selv".
Og det kan jeg i princippet også bare sørge for at gøre. Men... men..
Jeg var hos lægen engang for en tid siden (af andre årsager), hvor jeg fik sagt en lille smule. Så spurgte lægen lidt ind, og så begyndte jeg at græde...
Lægen mente at jeg kunne have godt af, at gå hos en psyko-terapeaut (tror jeg det var), men jeg fortalte, at jeg ikke kan finde pengene til den slags. Jeg tog hjem og tænkte, prøvede at finde ud af, hvordan man får fat i den slags, og manden mente også at det måtte vi så bare tage os råd til, hvis det var dét jeg har brug for....
Men jeg fik aldrig taget kontakt til nogen - jeg ved ikke hvor jeg skal starte eller slutte, og hvad det egentlig er jeg har brug for - hvis jeg har brug for noget?! Og.... Ja.... Jeg ved det bare ikke!
Faktisk får jeg tit en følelse af, når mig og manden skændes, at det er MIG den er gal med, og hos MIG fejlen ligger evigt og altid. Dén følelse gir han mig gang på gang! Ind imellem har jeg bare lyst til at skrige!!
Jeg har ikke lagt skjul på noget overfor manden.
Og jeg tror efterhånden, at det er ved at gå op for ham, at jeg rent faktisk mener det. Vi kan fortsætte længe med at være halv-glade og halv-tilfredse. Men det vil ikke vare for evigt sådan.
Og jeg ved at der ligger en masse arbejde hos mig selv, da jeg er en være negativ brokrøv, mange gange.
På det seneste har det næsten været nok, bare at han er der 
Men jeg ved også, at jeg ikke er ene og alene om dette, og at vi er to der gør noget ved hinanden, og to der må gøre noget for at rette op på tingene.
Jeg trækker mig i perioder lidt væk fra ham, kan jeg mærke... Forsøger at gemme min frustration under dække af, at jeg er "ligeglad"...
Vi er helt derude mht. at få gang i sexlivet, hvor vi (helt til grin - jeg har altid rystet uforstående på hovedet, når jeg har hørt om den slags) næsten er nødt til at have en FAST SEX-DAG
simpelthen for at få det overholdt, og komme igang igen. Så håber vi på, at det over tid vil komme mere naturligt, og at lysten stiger, når vi igen kommer igang. Samtidig er det også så drønende ucharmerende, når det er fastlagt, at det kan dræbe lidt af lysten. Og jeg frygter at skulle afvise, eller gennemføre uden egentlig lyst. For det kan da heller ikke være optimalt.
Men jeg ved ikke, hvor jeg skal tage fat - hverken i forhold til forholdet eller til mig selv. Egentlig burde der jo slet ikke være nogen problemer - det mener manden ikke!!
Men når nu jeg kan mærke, at jeg egentlig sjældent er rigtigt glad, ret længe ad gangen, så er der jo noget, som ikke er helt som det bør være.
Øv, der er så meget i det. Og jeg kan slet ikke forklare mig.
Følelser er så udefinérbare og svære....
Ind imellem føler jeg mig lidt ensom og uafklaret. Ikke i forhold til at jeg elsker min familie, men i forhold til, hvad det er "DER ER GALT MED MIG" 
Bare lidt udluftning.
Jeg forventer ikke at få nogen respons.
Det er jo ligesom svært, når man kun får et lille udknæk af et større billede....