Blod fra skeden???? panik!!!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.004 visninger
8 svar
0 synes godt om
20. maj 2011

MissBee

jælp mig lige her, har en mindre panik lige nu..

Jeg havde ægløsning d. 17-18 maj og havde selvfølgelig sex  men nu da jeg skulle tisse var de en lille smule blod (friskt og rødt) i mit udflåd??? hvad betyder det?

Jeg er helt vildt bange for at det har været en lille gravilitet som nu er afsluttet?? hvad siger i?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2011

Tanze85

Tror ikke du skal være nersøv det kunne godt lyde som implationsblødning.. Så håber da du står med en positiv test inden så længe jeg krydser ihvertfald fingre for dig 

Anmeld

20. maj 2011

MissBee

Hej

tak for dit  men hvad er det der implantions???

Anmeld

20. maj 2011

Frejsmor

Hmm godt spørgsmål.. For i følge din ÆL dato, så burde det hverken kunne være en implantationsblødning og slet heller ikke en graviditet der er afsluttet..

Man siger normalt at der går en 7-8 dage fra befrugtningen til at ægget sætter sig fast, og ja teknisk set er man ikke gravid før dette er sket..

Har I haft sex siden ÆL, for måske kan det bare være lidt sarte slimhinder så? Det sker i hvert fald ofte for mig at jeg har en lille mini blødning efter sex(både før og efter jeg blev gravid)..

Vent og se tiden an, tror ikke du skal være nervøs..

Anmeld

20. maj 2011

Mauser.

Det er når ægget sætter sig fast (: .. Altså det kan betyde at du er blevet befrugtet. 

Anmeld

20. maj 2011

Millesbaby

Man kan godt have en lille blødning ved ÆL.

Hvis du har haft mens så er der su jo ikke gravid og har du først haft ÆL 17-18 så er det jo ikke en graviditet for det tager 5-8 dage før ægget sætter sig fast.

Hvis det bare er en lille blødning så skal du ikke være bekymret det kan jo også være en kontakt blødning hvis i har haft meget sex for slimhinden bliver også følsom ved ÆL.

Anmeld

20. maj 2011

MissBee

Vi har haft sex optil ÆL men jeg har aldrig oplevet det med blod før... jeg skal først have mens om lidt over en uges tid og dt var ik ala mens.. det var blod inde i en ellers helt klar slim..

Puhaaa skal sikkert ikke være bekymret men vil bare så utrolig gerne være gravid at alting skræmmer mig...

tak for  

Anmeld

20. maj 2011

Millesbaby

MissBee skriver:

Vi har haft sex optil ÆL men jeg har aldrig oplevet det med blod før... jeg skal først have mens om lidt over en uges tid og dt var ik ala mens.. det var blod inde i en ellers helt klar slim..

Puhaaa skal sikkert ikke være bekymret men vil bare så utrolig gerne være gravid at alting skræmmer mig...

tak for  

Tror vi alle har det sådan fra tid til anden. er alt ikke som det plejer at være går vi straks i panik. Vi lægger mærke til flere ting ved vores korpp og så vil vi helt naturligt også reagre på flere ting.

Anmeld

20. maj 2011

MissBee

Ja du har nok ret

Takker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.