Puha Trold det lyder som Niels da han var lille. Han sked også heletiden og havde en meget rød numse, vi fik noget ved lægen at smøre i men det hjalp ikke det vilde. Det der hjalp mest her var at han fik lov at ligge uden ble så meget så muligt. Så bare lig noget under ham som det ikke gør noget han skider på. Jeg brugte meget at ligge knægten ind i hans seng på hans puslepude under hans uro det kunne han nemlig godt li.
Er han sur når han er vågen??
Niels kom hurtig ind i en rutine med at han sov ret godt om natten men sov overhovedet ikke om dagen og så var han pisse sur hele dagen.
Så jeg brugte meget bæresele til ham for det kunne han godt li.
Men ellers vil jeg sige du er på vej mod en gang kolik

ked af at sige det, men sådan som hans mave opføre sig så kunne det godt tyde på det.
Vi brugte meget kamille the med lidt sukker i til at få han mave til at falde til ro og så fik han kun lov at amme hver 3 time ellers sked han heletiden. og mellem 17 og 19 kunne han så få lov til at spise alt det han ville og det virket meget godt.
Ej undskyld en lang smør der kommer her. Men vil bare sige jeg har prøvet det og hvis der er noget du vil vide så bare skriv.

Joan
Anmeld