De uundværlige hormoner

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

472 visninger
9 svar
0 synes godt om
19. maj 2011

Anonym trådstarter

Der gik en time, og så kom den velkendte og helt uoverskuelige træthed væltende ind over mig og det midt i et vigtigt eksamensmøde. Jeg blev helt vildt forskrækket og ked af det. Heldigvis ved Steffen, som jeg skriver opgave med alt, hvad der foregår, og han er bare så sød, og kunne jo godt se, at der var gang i et eller andet, så vi fik os en god snak. Men siden har den ene velkendte ting meldt sin tilbagekomst. Jeg er blevet mere og mere træt, faktisk så træt at jeg har sovet i næsten bevidstløs tilstand i et par timer, hvor Per havde meget svært ved at vække mig, jeg er bare helt smadret, og kan ikke rigtig holde ud at tænke på, at jeg nu skal være så træt kronisk. Det er nu en del timer siden den blev fjernet, og jo jo smerterne er allerede vendt tilbage igen. Gud hvor er det vildt, hvilken forskel de hormoner gør. Og jeg sidder ligenu og har svært ved at gennemskue, at det skal være det her værd.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2011

<3

Stort knus!!

Anmeld

19. maj 2011

Anonym trådstarter

Kirle skriver:

Stort knus!!

Tak, mister helt modet og overskuddet, som ellers har været helt i top det sidste stykke tid... Jeg er bare bange for, at det kommer til at gå ud over min lille pige, hvis jeg skal være så træt og have så ondt.

Anmeld

19. maj 2011

Vinker

Anonym skriver:

Der gik en time, og så kom den velkendte og helt uoverskuelige træthed væltende ind over mig og det midt i et vigtigt eksamensmøde. Jeg blev helt vildt forskrækket og ked af det. Heldigvis ved Steffen, som jeg skriver opgave med alt, hvad der foregår, og han er bare så sød, og kunne jo godt se, at der var gang i et eller andet, så vi fik os en god snak. Men siden har den ene velkendte ting meldt sin tilbagekomst. Jeg er blevet mere og mere træt, faktisk så træt at jeg har sovet i næsten bevidstløs tilstand i et par timer, hvor Per havde meget svært ved at vække mig, jeg er bare helt smadret, og kan ikke rigtig holde ud at tænke på, at jeg nu skal være så træt kronisk. Det er nu en del timer siden den blev fjernet, og jo jo smerterne er allerede vendt tilbage igen. Gud hvor er det vildt, hvilken forskel de hormoner gør. Og jeg sidder ligenu og har svært ved at gennemskue, at det skal være det her værd.

Puha min kære, du fortjener en kæmpe krammer Selvf er det det hele værd i sidste ende, men det er en hård omgang du må igennem. Og denne gang hvor I har et barn i forvejen er det ekstra krævende.

Godt at ham Steffen er forstående overfor din situation.

Åh ja hormoner er bare noget skræmmende noget. Jeg ved bare selv hvordan min krop ter sig når jeg smidder p-pillerne. Jeg kan snart ikke kende mig selv....

Anmeld

19. maj 2011

anna-jonas

Åhhhh.............din stakkel, det er da virkeligt demotiverende, at du skal igennem sådan en omgang..................håber at der hurtigt er en spire på vej.

Anmeld

19. maj 2011

KWL

ØV

Sender en masse knus

Anmeld

20. maj 2011

Bondepigen

Håber ikke du skal have det på denne måde alt for længe inden der sker det I ønsker!!!

Anmeld

20. maj 2011

Lilac

Sender et stort knus  Håber du ikke skal have det sådan alt for længe!

Anmeld

20. maj 2011

JustAnotherName

Sender dig et knus og lidt "mod på det"

Anmeld

20. maj 2011

Karo

Hvor er det dog bare noget møj at det skal være så fandens svært for jer Jeg ved ikke hvad jeg skal sige udover jeg håber det kommer til at gå hurtigt, så du kan blive "normal" igen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.