3 forskellige drengenavne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. maj 2011

linefun

Helt klart Anton eller Thor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2011

TbCp

Anton

Anmeld

20. maj 2011

Ellim

1. Anton2. Morgan3. ThorMen jeg syntes at de alle er søde.! (:

Anmeld

20. maj 2011

Pigent

akskovmose skriver:

Vi venter vores 4. barn, en lille søn, det var ganske åbentlyst til MD..

Vi har i forvejen Marcus, Noah og Alma Sofie.. Indtil nu har vi været lidt faste på to navne Anton eller Thor.. Men så her til aften da min mand kom hjem fra job, havde han hørt et, syntes vi egentlig begge, et rigtig sødt navn Morgan.. Navnet tiltaler mig lidt på den måde at det er et meget internationalt navn, så hvis vores børn skulle komme på at ville studere/arbejde i udlandet; skal de ikke gentage deres navn utallige gange, som navnet søren fx.. 

Men hvilket navn passer bedst til vores 3 andre guldklumper 

er det: 

Anton Thor eller  Morgan

Annette

Helt klart Anton(: Det er det jeg bedst kan lide.
Men da jeres datter starter med A synes jeg måske det ville være bedre hvis han hed noget med et andet bogstav, også må det blive Thor.

Synes at Villum,William,Tristan eller Kristan ville passer godt til jeres børns navne(:

Anmeld

20. maj 2011

hekran

Miss Misho skriver:

Anton.. Helt sikkert Det er et sødt navn.

Morgan.. Jahh så tænker jeg straks på sprut - Captain Morgan (Mørk rom)

I finder nok det i selv syntes bedst.

Bliver Morgan egentlig ikke også brugt som pigenavn på engelsk?

Anmeld

20. maj 2011

maj2011

Helt klart Thor :-) lyder som en dejlig lille kraft karl

Anmeld

20. maj 2011

Frk-Lotusblomst

Morgan <3

Og pyt med det minder om den billige rom. For der er intet bedre en en morgan med cola.

Anmeld

20. maj 2011

K&S

akskovmose skriver:

Vi har i forvejen Marcus, Noah og Alma Sofie.. Indtil nu har vi været lidt faste på to navne Anton eller Thor.. Men så her til aften da min mand kom hjem fra job, havde han hørt et, syntes vi egentlig begge, et rigtig sødt navn Morgan.. Navnet tiltaler mig lidt på den måde at det er et meget internationalt navn, så hvis vores børn skulle komme på at ville studere/arbejde i udlandet; skal de ikke gentage deres navn utallige gange, som navnet søren fx.. 

er det: 

Anton Thor eller  Morgan

Annette

Anton  (og ja, jeg er måske liiidt "farvet", da min egen søn hedder Anton) - jeg eeeeelsker det navn

Anmeld

20. maj 2011

FrkT

akskovmose skriver:

er det: 

Anton Thor eller  Morgan

Annette

Når de børn I har i forvejen hedder som de gør, så ville jeg KLART vælge Thor af de tre navne. Og det er simpelthen fordi jeg slet ikke kan HA når 2 eller flere børn i samme søskendeflok har samme forbogstav, og hvis I vælger Morgan vil ham og Marcus have samme forbogstav, og hvis I vælger Anton vil ham og Alma Sofie have samme forbogstav, Thor er der ikke nogen der deler forbogstav med. Og så synes jeg generelt det passer godt til de andre også.

Smagsmæssigt kan jeg klart bedst lide navnet Morgan, det er et navn jeg selv er helt vild med! Thor er midt imellem for mig, ikke noget jeg selv ville vælge, men synes det er helt fint, hvorimod Anton kan jeg slet slet ikke lide...

Anmeld

20. maj 2011

Kløver

Jeg synes  Anton passer bedst ind

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.