akskovmose skriver:
Vi venter vores 4. barn, en lille søn, det var ganske åbentlyst til MD..
Vi har i forvejen Marcus, Noah og Alma Sofie.. Indtil nu har vi været lidt faste på to navne Anton eller Thor.. Men så her til aften da min mand kom hjem fra job, havde han hørt et, syntes vi egentlig begge, et rigtig sødt navn Morgan.. Navnet tiltaler mig lidt på den måde at det er et meget internationalt navn, så hvis vores børn skulle komme på at ville studere/arbejde i udlandet; skal de ikke gentage deres navn utallige gange, som navnet søren fx..
Men hvilket navn passer bedst til vores 3 andre guldklumper 
er det:
Anton - Thor eller Morgan
Annette
Når de børn I har i forvejen hedder som de gør, så ville jeg KLART vælge Thor af de tre navne. Og det er simpelthen fordi jeg slet ikke kan HA når 2 eller flere børn i samme søskendeflok har samme forbogstav, og hvis I vælger Morgan vil ham og Marcus have samme forbogstav, og hvis I vælger Anton vil ham og Alma Sofie have samme forbogstav, Thor er der ikke nogen der deler forbogstav med. Og så synes jeg generelt det passer godt til de andre også.
Smagsmæssigt kan jeg klart bedst lide navnet Morgan, det er et navn jeg selv er helt vild med! Thor er midt imellem for mig, ikke noget jeg selv ville vælge, men synes det er helt fint, hvorimod Anton kan jeg slet slet ikke lide...
Anmeld