3 forskellige drengenavne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.421 visninger
27 svar
0 synes godt om
19. maj 2011

akskovmose

Vi venter vores 4. barn, en lille søn, det var ganske åbentlyst til MD..

Vi har i forvejen Marcus, Noah og Alma Sofie.. Indtil nu har vi været lidt faste på to navne Anton eller Thor.. Men så her til aften da min mand kom hjem fra job, havde han hørt et, syntes vi egentlig begge, et rigtig sødt navn Morgan.. Navnet tiltaler mig lidt på den måde at det er et meget internationalt navn, så hvis vores børn skulle komme på at ville studere/arbejde i udlandet; skal de ikke gentage deres navn utallige gange, som navnet søren fx.. 

Men hvilket navn passer bedst til vores 3 andre guldklumper 

er det: 

Anton Thor eller  Morgan

Annette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2011

Hertzum77

akskovmose skriver:

Vi har i forvejen Marcus, Noah og Alma Sofie.. Indtil nu har vi været lidt faste på to navne Anton eller Thor.. Men så her til aften da min mand kom hjem fra job, havde han hørt et, syntes vi egentlig begge, et rigtig sødt navn Morgan.. Navnet tiltaler mig lidt på den måde at det er et meget internationalt navn, så hvis vores børn skulle komme på at ville studere/arbejde i udlandet; skal de ikke gentage deres navn utallige gange, som navnet søren fx.. 

er det: 

Anton Thor eller  Morgan

Annette

Jeg kan rigtig godt lide Anton

Anmeld

19. maj 2011

twinboys

Anton

Anmeld

19. maj 2011

hvinanden

Jeg synes også Anton passer bedst i stilen med de andre tre. Men er dog rigtig pjattet med Morgan

Anmeld

19. maj 2011

Mi

Åhhhh Thor Thor Thor Thor. HELT sikkert Thor. Jeg elsker det navn og havde vi fået en dreng så skulle han have heddet det. Det var min mand også vild med.

Thor er en robust, eftertænksom, selvsikker og selvstændig lille gut, som vil klare alt i denne verden.

www.stjerneleg.dk

Anmeld

19. maj 2011

Sofia

Ved godt det er pjattet, men Morgan får mig til at tænke på Kaptajn Morgan - den billige rom...

Jeg stemmer helt sikkert for Thor, det er et rigtig stærkt navn. Og når du har din datter der starter med A, og de andre 2 ikke har samme fornavn, synes jeg ikke du skal vælge Anthon som også starter med A... skørt I know, men det er mine tanker omkring det

Anmeld

19. maj 2011

Miss P

Anton.. Helt sikkert Det er et sødt navn.

Morgan.. Jahh så tænker jeg straks på sprut - Captain Morgan (Mørk rom)

I finder nok det i selv syntes bedst.

Anmeld

19. maj 2011

twinny

Anton....

Anmeld

19. maj 2011

Happiness

Anton! Morgan synes jeg lyder piget. Og Thor bryder jeg mig ikke om. Så helt klart Anton her :-) Passer også bedst til de andre!

Anmeld

19. maj 2011

Mulse-mor

akskovmose skriver:

er det: 

Anton Thor eller  Morgan

Annette

Da Noah og Marcus er bibelnavne, synes jeg da I skal vælge en lille nordisk gud som lillebror. Så jeg stemmer helt sikkert på Thor.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.