Hej 
Vores lille caroline på 3 uger er også lidt hys om aftenen, men hun har også nogle mavekneb hun døjer med desværre.. Men er begyndt igår med at tage mycilon dråber, men synes ikke at kunne mærke en forskel endnu.. men det er også kun et døgn nu..
Igår fx blev hun helt hysterisk ca. ved 19 tiden og far kunne ikke trøste.. jeg havde dog også svært ved det men langt om længe faldt hun hen efter en halv til hel time..
Vi prøver ellers også alt med cykel bevægelser, liggende på maven på armen osv.. Vi er gået igang med sutten nu, men det går langsom frem sprøjter lidt sukkervand ind samtidig med sutten så hun tager fat, og måtte også prøve 3 forskellige, nu skal hun bare lære at tage den når hun er så hysterisk, men det er svært at få hende til at sluge noget sukkervand når hun skriger sådan så kløjs hun helt i det..
Men kan ikke sige andet end, herhjemme er hun også hys men det er jo maven der driller og så fordi hun bliver overtræt. Jeg går rundt med hende i svøb på skulder ligger i arm og vugger frem og tilbage nogle gange synger jeg
og så nogel gange vil hun tage min lillefinger i munden
Hvordan går det nu med hende?
Anmeld