UPDATE på hvor bliver min æl af!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

779 visninger
13 svar
0 synes godt om
19. maj 2011

Ayoe´s mor

Tror at enten springer min æl over denne her måned, eller også har den været tidligere end jeg har regnet med,  og som om det ikke er nok, skulle jeg have min mens i dag, men den er heller ikke kommet  Det eneste jeg mærker er nogle niv og jag ind i mellem. Men ingen mens smerter som jeg plejer at have lige op til mens.

Nogen der har et bud på hvad der forgår med min krop

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2011

mortil4dejligepiger

Ingen mens men til gengæld niv og jag - kan du være gravid? Det lyder som om, det kunne være det

Anmeld

19. maj 2011

Ayoe´s mor

mortil3dejligepiger skriver:

Ingen mens men til gengæld niv og jag - kan du være gravid? Det lyder som om, det kunne være det

Håber det af hele mit hjerte, men vil ikke teste endnu, i tilfælde af at mens bare er forsinket, de to sidste måneder har jeg dog haft en cyklus på 30 dage. Så vil se om jeg ikke kan vente et par dage endnu med at teste, selvom at det godt nok er svært.

Men min mens har haft tendens til at svinge med et par dage, men håber at den bliver væk, og at jeg snart kan stå med to flotte streger

Anmeld

19. maj 2011

TheLittleOne

Jeg kryser for to streger  

Anmeld

19. maj 2011

Ayoe´s mor

TheLittleOne skriver:

Jeg kryser for to streger  

Tak, det er rigtig sødt af dig

Anmeld

19. maj 2011

sweet

Ayoe´s mor skriver:

Håber det af hele mit hjerte, men vil ikke teste endnu, i tilfælde af at mens bare er forsinket, de to sidste måneder har jeg dog haft en cyklus på 30 dage. Så vil se om jeg ikke kan vente et par dage endnu med at teste, selvom at det godt nok er svært.

Men min mens har haft tendens til at svinge med et par dage, men håber at den bliver væk, og at jeg snart kan stå med to flotte streger

krydser finger

Anmeld

19. maj 2011

Ayoe´s mor

sweet skriver:

krydser finger

Tak søde, jeg håber bestemt også at det er lykkes denne her måned

Anmeld

19. maj 2011

mortil4dejligepiger

Hvor jeg dog bare håber, du bliver rigtig glad meget snart fordi du får de 2 streger!!

Hvornår kan du teste?

Anmeld

19. maj 2011

twinny

for den er der...

Anmeld

19. maj 2011

Ayoe´s mor

mortil3dejligepiger skriver:

Hvor jeg dog bare håber, du bliver rigtig glad meget snart fordi du får de 2 streger!!

Hvornår kan du teste?

Jeg regner med at jeg tester mandag, hvis mens ikke er dukket op inden, hvilket jeg selvfølgelig håber, at den ikke gør

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.