En lidt skuffende "NF"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

859 visninger
6 svar
0 synes godt om
19. maj 2011

OverTheRainbow

hej damer!

Så havde jeg en tid til NF her imorges og var godt nervøs havde haft fjollede mareridt og vågnede med nervøsitetskvalme.. en anelse opkørt

NÅ, men jeg troede (sammen med doktordamen) at jeg var 13 uger henne, meeen scanningssygeplejersken kunne se at jeg kun var 11+3 og derfor kunne man ikke se nakkefolden, så jeg fik en ny tid, hvilket selvfølgelig er fint nok.

Men da hun så skulle finde min cervix kunne det slet ikke lykkedes hende eller en anden sygeplejerske, at finde så overlægen blev kaldt og fandt den de diskuterede om den var bagoverbøjet eller meget foroverbøjet, men konklusionen af denne diskussion fik jeg aldrig at vide, så sidder nu med en hmm fornemmelse!

DERUDOVER, viste de os ikke hjerteblink eller hjertelyd ( ved ik om de normalt gør det), men sagde "blot" at det var levende. Det er jo dejligt i sig selv.. Men jeg er lidt øv?? Ville gerne ha set eller hørt hjertet da det for mig indikerer liv..

heldigvis skal jeg til NF om 10 dage så skal ikke vente så længe, meeen overreagere jeg? Spiller hormonerne mig et puds og gør mig frustreret og skuffet uden grund, de damer?

Ville I også føle jer lidt "hva skete der lige" i denne situation?

Smilo

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2011

OverTheRainbow

Ingen??

Anmeld

19. maj 2011

Ludo

Jeg var til NF igår og hørte heller ikke hjertelyd men så hjerteblink.

Men kan godt forstå dig at du er lidt "tom" efter den oplevelse, jeg kan ikke forstille mig hvordan du har det men øv øv

Anmeld

19. maj 2011

akskovmose

Kan meget godt forstå du sidder tilbage med en lidt tam fornemmelse, vi har alle en vis forventning til NF.. Syntes måske ikke det lyder til at personalet tacklede situationen på den bedste måde.. 

Pøj Pøj om 10 dage.. 

Annette

Anmeld

21. maj 2011

Madam Blå

Øv en træls oplevelse!

Jeg synes det lyder underligt, at de opførte sig sådan.. Men heldigvis har de set liv - og det kan måske gøre dig tryggere inden den "næste" NF - så du slipper for mareridt og nervøsiteten

Held og lykke om 8 dage (er der ved nu?)

Anmeld

22. maj 2011

A.

øv hvor træls jeg var også kun 11+3 da jeg skulle til nf men de kun sagtens måle nakkefolden så lidt træls at de ikke kun gøre det ved dig

Anmeld

14. juli 2011

JosephineS

Jeg ved at det kan være svært for lægen at høre hjertelyd før 17. uge. Så det skal du ikke bekymre dig om, men den har du jo nok også fået hørt nu, hvor du er kommet noget længere hen! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.