Sommerbaby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. maj 2011

Sitrani

th skriver:

vil lige fortælle at der er 40 i en pakke jeg gav 85 kr. for dem. Tænkte lidt, man kommer da ikke til at bruge så mange, men så har jeg sikkert til når jeg skal have nummer 2 på et tidspunkt. man kunne ikke få dem i mindre pakker.

hold da ferie.... nej så skal du da i hvert fald bløde helt vildt og længe, tror jeg... hehe... men ja, de kan jo gemmes

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2011

th

STN skriver:

hold da ferie.... nej så skal du da i hvert fald bløde helt vildt og længe, tror jeg... hehe... men ja, de kan jo gemmes

ja det er jo det...

regner jeg da ikke med, elles skal det da været meget slemt, har også pakket et par natbind, tror ikke jeg kan holde de andre ud i lang tid.

Anmeld

19. maj 2011

Sitrani

th skriver:

ja det er jo det...

regner jeg da ikke med, elles skal det da været meget slemt, har også pakket et par natbind, tror ikke jeg kan holde de andre ud i lang tid.

arrrh... og så ligner man nok en and... hahaha

Anmeld

19. maj 2011

th

STN skriver:

arrrh... og så ligner man nok en and... hahaha

ja, det gør man sikkert.. bliver sjovt at hører når vi har født hvordan det er gået...

du må have en god aften

Anmeld

20. maj 2011

Maja_4000

Ok... jeg tror også det jeg har pakket er fint nok  Om ikke andet, så har vi jo også dyne med, hvis ikke tøjet er nok.....

Bare lige et spørgsmål ----- hvilke bind har du pakket?? Er det nok med alm. menstruationsbind, bare med lidt ekstra sugeeve, eller er vi oppe i en Tena-version?? Indtil videre har jeg pakket alm. bind....

Håber det er i orden at jeg blander mig :b

Jeg brugte sygehusets bind i 2 dage , derefter var helt almindelige bind fine nok .. Men det er jo nok meget forskelligt (;
Men du kunne jo måske sende manden på apoteket , hvis du kan se , at det bliver nødvendigt , i stedet for at købe dem inden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.