Sommerbaby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.129 visninger
14 svar
0 synes godt om
19. maj 2011

Sitrani

hej hej

Skal lige høre jer, som selv har født sommerbørn.....

Hvad gav I dem på da I skulle hjem fra sygehuset?

Jeg er sat til d. 2. juli, og er lidt i tvivl om, hvad den lille skal have på, når nu vejret sikkert er ret varmt...?

Jeg har pakket tasken, så vi er klar til at tage afsted, hvis det skulle være han/hun kom ud før tid.. Og har pakket 2 sæt tøj, henholdsvis 2 bodyer, 2 bløde bukser, 2 huer, 1 lille trøje og 1 par strømper..

Hvad gav I jeres små på, da I skulle hjem fra sygehuset om sommeren?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2011

Baby_girl2011

hey.. 

jeg fødte min datter den 3 juli 08 hvor der virkelig var varmt. 

På vej hjem fra syghuset fik hun et par røde smæk shorts på samt en lang ærmet trøje. Skulle ikke have at hun frøs. Men det er op til en til en hvad man sys.. Det er meget svært at bedømme.

Anmeld

19. maj 2011

TinaPina

STN skriver:

hej hej

Jeg er sat til d. 2. juli, og er lidt i tvivl om, hvad den lille skal have på, når nu vejret sikkert er ret varmt...?

Jeg har pakket tasken, så vi er klar til at tage afsted, hvis det skulle være han/hun kom ud før tid.. Og har pakket 2 sæt tøj, henholdsvis 2 bodyer, 2 bløde bukser, 2 huer, 1 lille trøje og 1 par strømper..

Jeg er sat til den 22. juni, og jeg har pakket 2 langærmede bodyer, en heldragt, en dragt uden fødder og ærmer og et par bløde bukser samt hue og strømper. Så er der lidt til alt slags vejr. Og så et tæppe hvis det mod forventning er koldt.

Jeg synes det har været svært at gennemskue hvad man får brug for af tøj på det tidspunkt, så vi har ikke ret meget.

Anmeld

19. maj 2011

Sitrani

JessiMus skriver:

hey.. 

jeg fødte min datter den 3 juli 08 hvor der virkelig var varmt. 

På vej hjem fra syghuset fik hun et par røde smæk shorts på samt en lang ærmet trøje. Skulle ikke have at hun frøs. Men det er op til en til en hvad man sys.. Det er meget svært at bedømme.

Ja, det er nemlig rigtig svært......

Det kan jo godt være solen skinner og vi andre sveder, men sådan en lille størrelse ved man jo ikke lige hvordan reagerer på varmen og sådan....

Man må vel bare mærke efter om han/hun føles kold eller varm og så tage tøj henholdsvis af og på...

Anmeld

19. maj 2011

*Sofie*

Jeg synes det lyder rigtig fint det du har pakket af tøj
Malou er født den 29. maj 2009 og der var det hedebølge
Hun havde strømper, en body og fleecebukser og fleecetrøje på da vi skulle hjem .

Anmeld

19. maj 2011

th

STN skriver:

hej hej

jeg har lige pakket taske i dag.

JEg har pakket følgende:

Til mig selv:

Shampoo, deo, fødebind, cream, og en lambi toilet rulle. (så kommer der noget tøj til mig selv når jeg komme lidt længere hen)

Til vores søn:

i str. 50

2 bluser, 1 par bukser, en dragt med lang arm, 1 dragt uden arm.

i str. 56

3 body, 1 hue, 1 par strømper.

Så man manden pakke resten når jeg har født, og vi ser hvordan vejret er.

Anmeld

19. maj 2011

Sitrani

th skriver:

jeg har lige pakket taske i dag.

JEg har pakket følgende:

Til mig selv:

Shampoo, deo, fødebind, cream, og en lambi toilet rulle. (så kommer der noget tøj til mig selv når jeg komme lidt længere hen)

Til vores søn:

i str. 50

2 bluser, 1 par bukser, en dragt med lang arm, 1 dragt uden arm.

i str. 56

3 body, 1 hue, 1 par strømper.

Så man manden pakke resten når jeg har født, og vi ser hvordan vejret er.

Ok... jeg tror også det jeg har pakket er fint nok  Om ikke andet, så har vi jo også dyne med, hvis ikke tøjet er nok.....

Bare lige et spørgsmål ----- hvilke bind har du pakket?? Er det nok med alm. menstruationsbind, bare med lidt ekstra sugeeve, eller er vi oppe i en Tena-version?? Indtil videre har jeg pakket alm. bind....

Anmeld

19. maj 2011

th

STN skriver:

Ok... jeg tror også det jeg har pakket er fint nok  Om ikke andet, så har vi jo også dyne med, hvis ikke tøjet er nok.....

Bare lige et spørgsmål ----- hvilke bind har du pakket?? Er det nok med alm. menstruationsbind, bare med lidt ekstra sugeeve, eller er vi oppe i en Tena-version?? Indtil videre har jeg pakket alm. bind....

nej jeg har været til fødselsforbedrelse og de sagde man skulle tage på apoteket og købe det der hed fødebind, så der har jeg været inde i dag.

De er godt nok mega store.....

Anmeld

19. maj 2011

Sitrani

nej jeg har været til fødselsforbedrelse og de sagde man skulle tage på apoteket og købe det der hed fødebind, så der har jeg været inde i dag.

De er godt nok mega store.....

Ok.. Så er menstruationsbind nok ikke helt nok!!!  Tror også jeg hellere må købe sådan en dejlig ble  Men måske man ikke bløder så meget, så tager begge dele med.....

Anmeld

19. maj 2011

th

STN skriver:

Ok.. Så er menstruationsbind nok ikke helt nok!!!  Tror også jeg hellere må købe sådan en dejlig ble  Men måske man ikke bløder så meget, så tager begge dele med.....

vil lige fortælle at der er 40 i en pakke jeg gav 85 kr. for dem. Tænkte lidt, man kommer da ikke til at bruge så mange, men så har jeg sikkert til når jeg skal have nummer 2 på et tidspunkt. man kunne ikke få dem i mindre pakker.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.