Prinsessens balsal 20+4 (uge 21)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. maj 2011

Frøken J.

Maggieh skriver:

ej, puha, en er mere end rigeligt  !! 

besides, når du nævner halsbrand .. der fangede jeg lige mig selv i at tænke '' HEY, halsbrand, det havde jeg egentlig også??''

når jeg nu tænker videre over det så var det så slemt, at jeg fleeeeeeeere gange sad oppe, og vågnede af det, og shit hvor jeg bare mange gange tudet over det  

hehe, det er lidt sjovt at jeg ''allerede'' har glemt alt det negative ved graviditeten

Av for satan, det lyder godt nok ubehageligt! Kom det sådan gradvist? For synes mit langsomt er blevet værre og værre. De første par gange var det kun om aftenen, men nu er det hver gang jeg har spist noget. Pt. hjælper det dog at drikke et glas mælk!

Men self. har du glemt det nu, for du har den sødeste lille pige, som har været det hele værd. Så kan alt det trælse være ligegyldigt  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2011

Magsen

Secrets skriver:

Av for satan, det lyder godt nok ubehageligt! Kom det sådan gradvist? For synes mit langsomt er blevet værre og værre. De første par gange var det kun om aftenen, men nu er det hver gang jeg har spist noget. Pt. hjælper det dog at drikke et glas mælk!

Men self. har du glemt det nu, for du har den sødeste lille pige, som har været det hele værd. Så kan alt det trælse være ligegyldigt  

Ja, det blev værre og værre .. SPECIELT de to sidste uger, jeg opgav bare at sov, satte mig bare til at se film indtil jeg faldt(læs:bogstaveligtalt) i søvn hehe. Ej det var rigtig ubehageligt :/ 

haha jeg drak nok en pakke mælk om dagen  (btw, så eeeelsker jeg også mælk normalt ) OG en kold cocio 

DET kan vi hurtigt blive enige om

Anmeld

21. maj 2011

Frøken J.

Maggieh skriver:

Ja, det blev værre og værre .. SPECIELT de to sidste uger, jeg opgav bare at sov, satte mig bare til at se film indtil jeg faldt(læs:bogstaveligtalt) i søvn hehe. Ej det var rigtig ubehageligt :/ 

haha jeg drak nok en pakke mælk om dagen  (btw, så eeeelsker jeg også mælk normalt ) OG en kold cocio 

DET kan vi hurtigt blive enige om

Jeg har en hård tid i sigte :O Pt. døjer jeg bare med kronisk sult, og jeg har dte ikke godt med det, for jeg har taget 7 kg på her i uge 21.. Og det er for meget når jeg kun LIGE var normalvægtig før. Suk. Men er bare sulten konstant og kan ikke holde mig fra det usunde. Ved ikke lige hvad der sker med madmonsteret.

Men mælk er virkelig også bare en nice ting pt. Mælk og kakao!

Nå søde, nu må jeg hellere i seng. Skal op og vaske 9 maskiner tøj i morgen (!!!!). Godt der er 3 vaskemaskiner i vaskerummet  

Anmeld

21. maj 2011

Magsen

Secrets skriver:

Jeg har en hård tid i sigte :O Pt. døjer jeg bare med kronisk sult, og jeg har dte ikke godt med det, for jeg har taget 7 kg på her i uge 21.. Og det er for meget når jeg kun LIGE var normalvægtig før. Suk. Men er bare sulten konstant og kan ikke holde mig fra det usunde. Ved ikke lige hvad der sker med madmonsteret.

Men mælk er virkelig også bare en nice ting pt. Mælk og kakao!

Nå søde, nu må jeg hellere i seng. Skal op og vaske 9 maskiner tøj i morgen (!!!!). Godt der er 3 vaskemaskiner i vaskerummet  

det kender jeg alt for godt, jeg var også hele tiden sulten, men det er virkelig underligt for jeg kunne godt spise en hel pizza selv (de små alligevel) hvor jeg normalt kun kan spise 2 stk. hvis du forstår jeg mener?

bare lad være!!! Nyd at du er gravid og lad være med at tænke for meget over vægten, så længe du ikke overdriver det, så er det jo fint nok 

NI MASKINER, ligefrem  ? godnat søde, sov godt, hils prinsessen i maven fra mig 

Anmeld

21. maj 2011

Frøken J.

Maggieh skriver:

det kender jeg alt for godt, jeg var også hele tiden sulten, men det er virkelig underligt for jeg kunne godt spise en hel pizza selv (de små alligevel) hvor jeg normalt kun kan spise 2 stk. hvis du forstår jeg mener?

bare lad være!!! Nyd at du er gravid og lad være med at tænke for meget over vægten, så længe du ikke overdriver det, så er det jo fint nok 

NI MASKINER, ligefrem  ? godnat søde, sov godt, hils prinsessen i maven fra mig 

Det er nok fordi de små er sådan nogle igler der bare suger al næring og mæthed! Hehe

Men jeg tror også problemet er, at de første mange uger tog jeg ikke så meget på, det er på det sidste det er eksploderet, så må lige samle mig lidt nu...

Og ja, 9 maskiner! Vi har ikke vasket tøj hele maj måned  Har været ude at købe nye trusser 3 gange for ikke at løbe tør Vi har ikke haft tid og overskud til en stor omgang tøjvask, men nu er jeg nået det punkt hvor maven ikke kan være i det resterende tøj, så nu skal det være!

Og jeg skulle forresten hilse igen. Det tror jeg i hvert fald sparket betød! Sov godt og giv din lille pige en lille krammer fra mig, når hun en gang vågner

Anmeld

21. maj 2011

Najsen86

skøn skøn balsal

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.