Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mille maria skriver: Ja hvis de siger til scanningen at jeg venter en pige så er det fandme for sjovt
Ja hvis de siger til scanningen at jeg venter en pige så er det fandme for sjovt
Ja, du må da lige komme med en update til den tid, det kunne være lidt skægt!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Secrets skriver: Ja, jeg har nu omdøbt babydellen til prinsessens balsal i anledning af at kende kønnet Synes den er vokset de sidste par uger, ikke fordi den ikke var stor nok i forvejen. Men jeg nyder det, passer vægten sådan rimeligt pt og har det godt. Hun er meget vågen og sparker, og har flest gener ala. periodisk halsbrand og træthed Læser til eksamen, så min hjerne er alle mulige andre steder pt
Ja, jeg har nu omdøbt babydellen til prinsessens balsal i anledning af at kende kønnet
Synes den er vokset de sidste par uger, ikke fordi den ikke var stor nok i forvejen. Men jeg nyder det, passer vægten sådan rimeligt pt og har det godt. Hun er meget vågen og sparker, og har flest gener ala. periodisk halsbrand og træthed Læser til eksamen, så min hjerne er alle mulige andre steder pt
Skøn prinsesse bule
Secrets skriver: Ja, du må da lige komme med en update til den tid, det kunne være lidt skægt!
jep det skal jeg da nok det er jo meget snart
TheLittleOne skriver: Skøn prinsesse bule
Taak
Secrets skriver: Taaark
Taaark
BTW skide lækkert profil billed
Neej, hvor sker der meget! Du ser kanon ud
Kofoed33 skriver: BTW skide lækkert profil billed
Tuuusind tak
Dinna88 skriver: Neej, hvor sker der meget! Du ser kanon ud
I know, den har fart på! Og tak
Secrets skriver: I know, den har fart på! Og tak
Ja! Det må du da nok sige. Du er den første hvis graviditet jeg følger herinde haha.
Dinna88 skriver: Ja! Det må du da nok sige. Du er den første hvis graviditet jeg følger herinde haha.
NNæh, jeg føler mig helt beæret
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128