Hvad syntes i om ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. maj 2011

Fenja09

Bryder mig ikke om sammensætningen - synes ikke det lyder så godt med to A - endelser og er heller ikke så pjattet med navnet Dina.

/Fenja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2011

CamillaValby

prettybutterfly skriver:

Syntes egentligt det lyder ok MEN det er aaaaalt for langt(for mange stavelser) i min mening lagt sammen! Kan bedre lide navnene hver for sig!

Hihi det var også meningen at det skulle være hver for sig hvis det var.

Vi ville så kalde barnet for Sofia men så kunne hun selve vælge når hun blev lidt ældre.

Syntes bare Sofia Dina lyder dumt i den række følge

Anmeld

19. maj 2011

CamillaValby

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Jeg synes det lyder fint. Har stemt blankt fordi jeg egentlig ikke er så vild med Dina, men er viiiiild med Sofia 

Jeg er selv lidt usikker på navnet Dina. Men elsker også Sofia.

Tror bare det bliver Sofia for det skal også passe med efternavnet og det syntes jeg faktisk ikke de to navne gør

Anmeld

19. maj 2011

CamillaValby

Ranarupta skriver:

Jeg har stemt, at det lyder OK.

For mig er Dina et hundenavn, men synes, at Sofia er så fint.

Hihi den har jeg aldrig hørt før Heller ikke hunde der hedder det.

Kunne så nævne mange andre navne som folk kalder deres børn som MANGE hunde hedder

Anmeld

19. maj 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

CamillaValby skriver:

Jeg er selv lidt usikker på navnet Dina. Men elsker også Sofia.

Tror bare det bliver Sofia for det skal også passe med efternavnet og det syntes jeg faktisk ikke de to navne gør

Sofia er så smukt 

Anmeld

19. maj 2011

BabyMus

Ej må nok os sige at jeg ikke liiiige bryder mig så meget om Dina, sorry. (:

Men Sofia er nu flot synes jeg, og et rigtig godt navn at sætte sammen med et andet, om det så er det 1. eller 2. navn, så synes jeg det kan bruges til meget.

Så hvis du ikke selv er helt sikker på Dina, så kan du jo altid se om du ikke kan finde noget andet som du meget bedre kan lide og så sætte det sammen med Sofia. (:

Anmeld

19. maj 2011

Ranarupta

CamillaValby skriver:

Hihi den har jeg aldrig hørt før Heller ikke hunde der hedder det.

Kunne så nævne mange andre navne som folk kalder deres børn som MANGE hunde hedder

Haha, nej. Og skal jeg være ærlig, så kender jeg også kun én hund, der hedder det

Men altså det er et fint navn og det vigtigste er jo, at du/I selv kan lide det.

Anmeld

19. maj 2011

FrkT

Synes det lyder forfærdeligt, ærlig talt 

Synes slet ikke det duer med to navne med samme ending, som her med a til slut i begge. Så var det bedre om det ene sluttede med e og det andet a, eller noget helt andet.... og så kan jeg virkelig ikke lide navnet Dina, synes det er klamt og giver mig helt gåsehud. Men synes derimod Diana er super sødt.... og så fx Sofie i stedet for Sofia, som en anden skrev....

Anmeld

19. maj 2011

Nadia&Daniel

Jeg kommer til at tænke DinO Sofia istedet.. Ved ikke hvorfor.. Er ikke så vild med navnet Dina - men elsker navnet Sofia (er på listen til nr. 2 engang)

Anmeld

19. maj 2011

Pigent

CamillaValby skriver:

Jeg er normalt ikke altid til 2 navne, men jeg har altid godt kunne lide navnene Dina og Sofia.

En veninde forslår så at jeg kunne slå dem sammen, men uden - så man ville kunne bruge dem hver for sig. Og jeg syntes faktisk at det lyder meget godt.

PÅ engelsk betyder det love princess. Mit navn på arabisk betyder dronning og jeg har en tatto hvor der står love. Så syntes det er en smule sjovt, (har dog først lige fundet ud af dette)

Men havd syntes i ??

Det lyder okay, men er ikke vild med Dina.

Så er Sofia/Sofie Amalie bedre.

Hvad med
Dina Emilie
Dina Amalie
Dina Sofie
Dina Louise
Dina Marie

eller

Sofia Emilie
Sofia Louise
Sofia Marie
Sofia Alberte
Sofia Kathrine 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.