Hvad syntes i om ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvad syntes i om klangen i Dina Sofia?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

5.014 visninger
65 svar
0 synes godt om
19. maj 2011

CamillaValby

Jeg er normalt ikke altid til 2 navne, men jeg har altid godt kunne lide navnene Dina og Sofia.

En veninde forslår så at jeg kunne slå dem sammen, men uden - så man ville kunne bruge dem hver for sig. Og jeg syntes faktisk at det lyder meget godt.

PÅ engelsk betyder det love princess. Mit navn på arabisk betyder dronning og jeg har en tatto hvor der står love. Så syntes det er en smule sjovt, (har dog først lige fundet ud af dette)

Men havd syntes i ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2011

Darling<3

CamillaValby skriver:

Jeg er normalt ikke altid til 2 navne, men jeg har altid godt kunne lide navnene Dina og Sofia.

En veninde forslår så at jeg kunne slå dem sammen, men uden - så man ville kunne bruge dem hver for sig. Og jeg syntes faktisk at det lyder meget godt.

PÅ engelsk betyder det love princess. Mit navn på arabisk betyder dronning og jeg har en tatto hvor der står love. Så syntes det er en smule sjovt, (har dog først lige fundet ud af dette)

Men havd syntes i ??

HADER navnet Dina

Anmeld

19. maj 2011

MorEllen

Jeg synes Dina Sofi e lyder bedre... Synes ikke det passer så godt med to navne med a-ending..

Anmeld

19. maj 2011

CamillaValby

Honnie's Wife:) skriver:

HADER navnet Dina

Hihi enten kan man lide det ellers ikke.

Jeg syntes så det er et flot navn

Anmeld

19. maj 2011

CamillaValby

Ellen-mor skriver:

Jeg synes Dina Sofi e lyder bedre... Synes ikke det passer så godt med to navne med a-ending..

Det har du nok ret i den må jeg så lige tygge lidt over, skal også lige have manden med på navnet først hihi.

Bryder mig bare ikke om Sofie

Anmeld

19. maj 2011

malliebooh

Ellen-mor skriver:

Anmeld

19. maj 2011

prettybutterfly

Syntes egentligt det lyder ok MEN det er aaaaalt for langt(for mange stavelser) i min mening lagt sammen! Kan bedre lide navnene hver for sig!

Anmeld

19. maj 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Jeg synes det lyder fint. Har stemt blankt fordi jeg egentlig ikke er så vild med Dina, men er viiiiild med Sofia 

Anmeld

19. maj 2011

Ranarupta

Jeg har stemt, at det lyder OK.

For mig er Dina et hundenavn, men synes, at Sofia er så fint.

Anmeld

19. maj 2011

Ellim

Super sødt!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.