Aftensmad ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. maj 2011

mortilflere

saxi skriver:

Mmm deres buffet derude, er bare så god.. Gid det var mig 

Meeen min søs og jeg tager en tur til Aalborg storecenter istedet.. Så husbonni og unger skal ha pandekager(noget af det eneste han selv kan lave).. Og vi tager nok en tur på Sunset

Jeg aver maden inden jeg køre , julie skal lige ride først , + bonden ved sg ik at drege knapperne på komfuret er til at starte det med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2011

Holbæktrunten

I går fik vi boller i karry og gulerødder til... I dag bliver det hjemmelavet pizza. I morgen bliver det enten koteletter og kold kartoffelsalat eller fiskefileter og fritter.... Prøver ihærdigt at få lidt fisk ind i min kost - dæmme svært når man ikke bryder sig om det :0)

Anmeld

19. maj 2011

Carina1977

heh jeg har været en klovn igen, og glemt at tage noget op fra fryseren....så lige om lidt må jeg ile op i byen, og se hvad jeg kan finde på

Anmeld

19. maj 2011

otlitrom

Vi skal have biksemad og spejlæg!

Har dog drømt om Sunset hele dagen. Så meget at jeg overvejede at tage bussen ind tl byen for at købe, og så bussen hjem igen.. Men jeg synes det ville være for pinligt

Anmeld

19. maj 2011

Carina1977

Men igår fik vi kartofler, grøntsager, fiskefrikadeller og tomatsovs

Anmeld

19. maj 2011

Baby_girl2011

her skal vi have svensk pøleret..  Har den sygeste lyst til det og det må manden lide under..

Anmeld

19. maj 2011

MLT

Vi skal grille med nogle venner , men hvad vi skal grille, ved vi ikke endenu )

Anmeld

19. maj 2011

*Sofie*

Vi ska ha chili con carne med ris, salat og flutes

Anmeld

19. maj 2011

SussieThyssen

**PRINESSERNES STOLTE MOR** skriver:

Heeej Pigerne.

Jeg synes snart, at det i lang tid har været utrolig svært, at finde på noget aftensmad, og tit liner måneden sidste måned. hmmm.

Og IGEN idag står man og skal finde på noget at spise til i aften.

Så jeg tænkte på, hvad skal DU/I spise i aften ?

Håber man kan få lidt ideer

Uhhh..kom lige forbi fiskemanden...så vi skal have friskfangede skrubber uden ben, nye kartofler, friskhakket persille og citron...muuums! 

Kærligst
Sussie

Anmeld

19. maj 2011

Tip!

vi skal have karbonader med kartofler og gulerødder til... og smørsovs.. og så skal vi have frugt salat senere, da ingen af os er til hveder... muuums..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.