IVF Behandling

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. november 2008

lene1985

Oki så er jeg mere rolig...
For er ikke glad for smerter og selv ikke nåle.
Er i behandling på hvidovre hospital. hvor var du henne..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2008

Bastian

Jeg var i behandling på noget, der hedder Symbion på Østerbro. Herlev kører et forsøg med reagensglas uden hormoner (IVM), og dengang blev forsøget foretaget der. Det lykkes så ikke med IVM, men da jeg derefter skulle begynde på IVF fik jeg valget mellem at blive behandlet på Symbion eller Herlev. Symbion var et lille stille sted med få personaler, så jeg valgte den mulighed - der var mere ro på. Idag bliver IVM kun foretaget på Herlev.

Anmeld

15. november 2008

lene1985

hvor mange forsøg gik der før der var held???

Anmeld

15. november 2008

Bastian

5 iui, 2 IVM (for chancerne er mindre end ved IVF) og 1 IVF, så ved første IVF lykkes det.

Anmeld

15. november 2008

lene1985

oki er spændt. har taget den sidse menopur her til aften og den der der klør. og imorgen skal jeg tage æggeløsningssrøjten.

Anmeld

15. november 2008

Miamaja

Bastian skriver:

5 iui, 2 IVM (for chancerne er mindre end ved IVF) og 1 IVF, så ved første IVF lykkes det.

det maa vaere dejligt! at i foerste ivf forsog lykkedes det skal du var flere born eller ? Er nysggerig

Anmeld

15. november 2008

Bastian

Miamaja skriver:

det maa vaere dejligt! at i foerste ivf forsog lykkedes det skal du var flere born eller ? Er nysggerig

Vi fik William i 2003. Han er resultatet af vores mange år som barnløse. Rebekka som vi fik i 2006 kom helt af sig selv. Ja livet er meget meget mærkeligt og uforudsigeligt!

Anmeld

16. november 2008

Miamaja

Bastian skriver:

Vi fik William i 2003. Han er resultatet af vores mange år som barnløse. Rebekka som vi fik i 2006 kom helt af sig selv. Ja livet er meget meget mærkeligt og uforudsigeligt!

Tillykke. sikke en dejlig gave

Anmeld

16. november 2008

lene1985

Så er det iaften at jeg skal tage den æggeløsendesprøjte. Ih hvor er jeg spændt på en anden måde end bare med inseminering. Men er også nervøs.

Anmeld

16. november 2008

lene1985

så er den æggeløsende sprøjte taget nu venter vi bare vil på tirsdag.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.