IVF Behandling

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. november 2008

lene1985

Puha jeg blev også rød igår og det kløede meget. Men hva hvis det hjælper er det, det hele værd. Så er det idag jeg skal ind forbi hospitalet og scannes skal være der kl 12.45. så tror lige jeg smutter i bad vender tilbage med noget mere når jeg kommer hjem.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2008

lene1985

Det gik super godt. skal have taget æg ud på tirsdag og have det lagt op igen på torsdag...

Anmeld

15. november 2008

Bastian

Fedt! Held og lykke med ægudtagning, oplægning og rugning . Vi fik positiv besked den 23. december 2002 - noget af en julegave ikk?!

Anmeld

15. november 2008

lene1985

ja det må man da sige hold da op. ja det vil sige omkring den 4 december skal jeg tage en test. ih hvor spændende. det er også en lille før julegave. skal man ind til dem for at teste eller tager man selv en test når det er sådan en behandling?

Anmeld

15. november 2008

Miamaja

lene1985 skriver:

ja det må man da sige hold da op. ja det vil sige omkring den 4 december skal jeg tage en test. ih hvor spændende. det er også en lille før julegave. skal man ind til dem for at teste eller tager man selv en test når det er sådan en behandling?

dejligt! Alt mulig held og lykke herfra.

Anmeld

15. november 2008

Bastian

lene1985 skriver:

Man tager ind til dem og får taget en blodprøve. Hvis man absolut ikke kan vente, kaaaaan man jo tage en test selv inden. Jeg gjorde det ikke, for jeg var blevet skuffet mange gange. Så jeg var meget meget MEGET overrasket den dag :-))))

Anmeld

15. november 2008

lene1985

plejer heller ikke og kunne vente men denne gang gør jeg det da fyren er hjemme de næste 3 uger. så vi kan hygge. når man har fået sat æg op. kan man så godt arbejde som man plejer og lave de ting som normalt.

Anmeld

15. november 2008

Bastian

Hvis du spørger fertilitetslægerne, så ja. Så kan du arbejde, dyrke motion osv som du plejer. Hvis et foster ikke kunne tåle disse ting, ville ingen få børn :-) Personligt skruede jeg ned for motionsniveauet i tiden efter oplægningen, men jeg arbejdede som jeg plejede og levede livet som jeg plejede.

Anmeld

15. november 2008

lene1985

jeg er bange og nervøs for på tirsdag. der er mange der siger det gør ondt...

Anmeld

15. november 2008

Bastian

Det skal du ikke være. De første to gange virkede de beroligende piller ikke, så jeg fik masser af det smertestillende (morfinlignende - kan godt forstå nogle bliver afhængig af morfin, det er faktisk et dejligt lille trip! Jeg fortalte alle i lokalet, at jeg elskede dem alle!!!). En sygeplejerske sidder og regulerer det smertestillende gennem droppet, så du siger endelig til, hvis du skal have en ekstra omgang. Tredje gang virkede den beroligende pille så godt, at jeg ikke havde brug for det smertestillende (jeg dinglede ind gennem døren!). Så tag det roligt, de er ikke interesserede i at det skal gøre ondt, og de vil gøre alt for at smertedække dig. Hvor i landet er du i behandling?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.