Home alone ... hele weekenden!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

267 visninger
5 svar
0 synes godt om
13. november 2008

Nadi

Imorgen tager Oliver og farmand til hovedstaden med resten af svigerfamilien. Og jeg skal være alene hjemme! Så fredag skal stå på rå hygge med alle mine opskrifter som skal sorteres og lørdag skal jeg arbejde og bagefter til Århus til veninde-komsammen.
Hva skal I andre lave I weekenden??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2008

linemus

Aj, det lyder som en drøm, Nadi. Hvor lækkert!

Jeg har sendt den store over til bedstemor og bedstefar i dag. Imorgen skal jeg lave projekt hele dagen, indtil pigerne skal hentes. Lørdag tager jeg dem med over til bedsterne om morgenen og spiser morgenmad derovre. Så lader jeg alle børnene blive og tager hjem og arbejder videre på projektet. Og så kommer de hjem til aften. Søndag "tager" jeg fri, for jeg vil altså også være sammen med mine børn ud over at give dem mad og putte dem i seng. Ved ikke helt hvad vi skal - manden vil gerne til Randers, fordi der er et eller andet motorcykel-ting-til-salg-arrangement, men det tror jeg ikke jeg orker med tre børn - hvor sjovt er det lige. Men hvis der er nogen, der har ideer til, hvad jeg kan lave i Randers med tre børn en søndag, så sig endelig til 60.png

Knus Line

Anmeld

13. november 2008

heaven

linemus skriver:

Jeg har sendt den store over til bedstemor og bedstefar i dag. Imorgen skal jeg lave projekt hele dagen, indtil pigerne skal hentes. Lørdag tager jeg dem med over til bedsterne om morgenen og spiser morgenmad derovre. Så lader jeg alle børnene blive og tager hjem og arbejder videre på projektet. Og så kommer de hjem til aften. Søndag "tager" jeg fri, for jeg vil altså også være sammen med mine børn ud over at give dem mad og putte dem i seng. Ved ikke helt hvad vi skal - manden vil gerne til Randers, fordi der er et eller andet motorcykel-ting-til-salg-arrangement, men det tror jeg ikke jeg orker med tre børn - hvor sjovt er det lige. Men hvis der er nogen, der har ideer til, hvad jeg kan lave i Randers med tre børn en søndag, så sig endelig til 60.png

Knus Line

besøge mig???

ellers er der jo regnskoven, og mon ikke også efterhånden at storcenteret har søndagsåbent, det er jo snart jul???? ved det dog ikke med sikkerhed... ellers er der jo kærsemindebadet og biblioteket?? Bib ved jeg dog heller ikke, når det er en søndag - men det kunne jo da undersøges...

Jannie - vrøvle og træt....

Anmeld

13. november 2008

heaven

heaven skriver:

besøge mig???

ellers er der jo regnskoven, og mon ikke også efterhånden at storcenteret har søndagsåbent, det er jo snart jul???? ved det dog ikke med sikkerhed... ellers er der jo kærsemindebadet og biblioteket?? Bib ved jeg dog heller ikke, når det er en søndag - men det kunne jo da undersøges...

Jannie - vrøvle og træt....

bib har åbent fra 13-16 om søndagen.....

Jannie

Anmeld

14. november 2008

bette

jeg skal til førstehjælp idag.. hahaha fed weekend... at puste i en dukke.. det er enhvers største drøm

hehe ellers er weekenden vist ik helt planlagt endnu.. bare splatte ud tror jeg..

Anmeld

14. november 2008

Plysbjørnen

linemus skriver:

Knus Line

hvad med Randers Regnskov???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.