En lidt ulækker opdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

605 visninger
10 svar
0 synes godt om
13. november 2008

Tikki

Jeg er ski lige kommet hjem fra en tur på hospitalet, hvor jeg har været hele dagen........jeg har ligget med drop for dehydrering pga. voldsom diarré og opkast...og nu ligger jeg her i min seng med øv bøv ondt i maven, men har det dog lidt bedre. Blev sendt afsted i nat af vagtlægen, da jeg var helt fuldstændig nede og ligge på alle måder. Skal til egen læge i morgen og have taget nogle prøver og så må vi se hvad det kan være. Den lille bebs har det heldigvis godt, siger de kloge med alle deres maskiner, så det regner jeg med er sandt - der er i hvert fald voldsom aktivitet...ikke så rart når man er dårlig i maven.

Nå bare lige en lille opdatering med lidt selvmedlidenhed herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2008

Astrid P

Nej dog... Madforgiftning?

Anmeld

13. november 2008

linemus

Det lyder voldsomt. Har du fået nogen forklaring på, hvad det kan være? Ønsker dig god bedring 60.png

Anmeld

13. november 2008

Tikki

Astrid P skriver:

Nej dog... Madforgiftning?

Det var også min første tanke, for ingen af de andre i den lille familie har noget......men har haft diarre de sidste 8-9 dage ret voldsomt, men troede egentlig bare det var fordi jeg var gravid - det fik jeg med Iza sådan on and of nemlig. Så et eller andet har været under opsejling et stykke tid og er nu brudt ud..... puhha

Anmeld

13. november 2008

Tikki

linemus skriver:

Det lyder voldsomt. Har du fået nogen forklaring på, hvad det kan være? Ønsker dig god bedring 60.png

nej ikke endnu, men håber da lægen kan finde ud af det.....kan ikke undgå at være lidt nervøs for den lille bebs....

Anmeld

13. november 2008

linemus

Nej, det er da klart. Men de har jo sikkert tjekket den alt hvad de kunne, så det er jeg sikker på, du ikke skal bekymre dig om.

Anmeld

14. november 2008

Tut

Det er da ikke rart...

Kan det ikke være roskilde syge?? Det fik jeg at vide på hospitalet at der åbenbart var en del af i øjeblikket.

Men rigrig god bedring.

Knus

Tut

Anmeld

14. november 2008

bette

puha da.. god bedring..

håber lige du kommer med en opdatering på hvad der er galt

Anmeld

14. november 2008

Susan1978

ei hvor øv, jeg oplevede turen 2 gange mens jeg ventede Emil og kan huske jannik var så bange for de kramper man har når man kaster op, ville skade barnet. Men de forsikrede mig at barnet ikke tog skade overhovedet.

tror måske godt der kan være roskildesyge i omløb for i morges kl 05 vågnede vi ved at Ea kastede op ud over det hele.. også hele morgenen.

god bedring med dig.

Anmeld

14. november 2008

Marco2

Ei, puuha.

God bedring til dig. Og pas nu på dig selv!! Og den bette.

Knus Ag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.