Kan i hjælpe med at overtale manden? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. maj 2011

Chraz

Frk-Lotusblomst skriver:

Det ville være et rigtig godt kompromis synes jeg. Det lyder altså bare sødt.

Så må vi håbe jeg kan lokke ham til at det er det han skal hedde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2011

Frk-Lotusblomst

Chraz skriver:

Så må vi håbe jeg kan lokke ham til at det er det han skal hedde

- Held og lykke på veejen. Jeg glæder mig til at høre det endelige navn.

Anmeld

19. maj 2011

Chraz

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Er han mere til de klassiske navne? 

både og. Han vil gerne have navne der ikke er helt almindelige, men samtidig vil han ikke have vildt specielle navne, så han er ikke nem at gøre tilfreds. hehe. Det var også ligesom om det først var da vores jordemoder sagde idag at hun i hendes 20 år som jordemoder aldrig havde hørt at nogen ville have deres dreng skulle hedde Noah. Så kunne han godt bløde lidt op for navnet. hehe

Anmeld

19. maj 2011

Chraz

Frk-Lotusblomst skriver:

- Held og lykke på veejen. Jeg glæder mig til at høre det endelige navn.

Mange tusind tak

Anmeld

19. maj 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Chraz skriver:

både og. Han vil gerne have navne der ikke er helt almindelige, men samtidig vil han ikke have vildt specielle navne, så han er ikke nem at gøre tilfreds. hehe. Det var også ligesom om det først var da vores jordemoder sagde idag at hun i hendes 20 år som jordemoder aldrig havde hørt at nogen ville have deres dreng skulle hedde Noah. Så kunne han godt bløde lidt op for navnet. hehe

Hold da helt op. Hvor bor i henne i landet? Her i byen synes jeg nemlig navnet er ret almindeligt.

Min nevø hedder faktisk Noam. Det er ikke så brugt. 

Anmeld

19. maj 2011

sarahb

Noah gabriel er bare så smukt..

Anmeld

19. maj 2011

Chraz

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Hold da helt op. Hvor bor i henne i landet? Her i byen synes jeg nemlig navnet er ret almindeligt.

Min nevø hedder faktisk Noam. Det er ikke så brugt. 

vi bor i en lille by der hedder fjerritslev. Den ligger lige imellem thisted og aalborg Jeg blev også selv meget overrasket over hun ikke havde hørt det før. Men jeg har bare elsket det navn siden jeg ventede min første og hun er 4 år idag.. Så håber så inderligt han går med på det for Noah er bare drømmenavnet for mig :p hehe

Anmeld

19. maj 2011

Chraz

sarahb skriver:

Noah gabriel er bare så smukt..

Anmeld

19. maj 2011

Chraz skriver:

vi bor i en lille by der hedder fjerritslev. Den ligger lige imellem thisted og aalborg Jeg blev også selv meget overrasket over hun ikke havde hørt det før. Men jeg har bare elsket det navn siden jeg ventede min første og hun er 4 år idag.. Så håber så inderligt han går med på det for Noah er bare drømmenavnet for mig :p hehe

Kender godt Fjerritsslev. Hvad område er du tilknyttet Jordemoder? Min moster er nemlig Jordemoder i Dronningelund 

Anmeld

19. maj 2011

Chraz skriver:

Tror godt du kan få ham overtalt  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.