Kan i hjælpe med at overtale manden? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. maj 2011

Frk-Lotusblomst

Chraz skriver:

Vi sidder og snakker om Noah Alexander Joensen. Det er ellers også sødt synes jeg

Det lyder bare rigtig godt! <3 Så sødt som du selv siger. Også når Noah er det forholdvis kort navn er det godt med lidt længde på mellemnavnet, synes jeg.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2011

Marisen81

BabyMus skriver:

Uhh jamen der er jo rigtig mange gode navne til Noah. (:

Tror at hvis jeg fik en Noah skulle det være noget med Noah Emil eller Noah Elias.

Men er sikker på du kan finde noget så du kan få dit Noah. (:

Lige mine bud!

Anmeld

19. maj 2011

Chraz

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Ja det er også fint synes jeg  Jeg holder dog på Noah Emil. Kan bedst lide at endelsen og starten på ordene ikke lyder ens. Altså Ah og E og ikke Ah og A. Men det er småting og en smagssag. 

Noah Emil og Emma Viola passer da SÅ fint sammen 

hehe vi vil bare gerne have at det fungerer mere som et mellemnavn end at det lyder som 2 fornavne hvis du kan følge mig? men jeg giver dig helt ret i at Noah Emil er sødt

Anmeld

19. maj 2011

Chraz

Frk-Lotusblomst skriver:

Det lyder bare rigtig godt! <3 Så sødt som du selv siger. Også når Noah er det forholdvis kort navn er det godt med lidt længde på mellemnavnet, synes jeg.

også det jeg tænker. Og min kæreste kan godt li Alexander så synes det ville være et godt kompromis

Anmeld

19. maj 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Chraz skriver:

hehe vi vil bare gerne have at det fungerer mere som et mellemnavn end at det lyder som 2 fornavne hvis du kan følge mig? men jeg giver dig helt ret i at Noah Emil er sødt

Det kan jeg godt. Men synes nu også Emil dutter som mellemnavn selv om det er kort. 

Men Alexander er også fint til. 

Min venindes søn hedder Willum, det synes jeg også kunne være fedt til. 

Noah Willum Joensen.

Anmeld

19. maj 2011

Chraz

Det kan jeg godt. Men synes nu også Emil dutter som mellemnavn selv om det er kort. 

Noah Willum Joensen.

Også super sødt. Jeg er også meget åben for forslag, men min kæreste er den meget kræsne type når det kommer til navne. Fik ham først overtalt til vores datter skulle hedde Emma efter hun var blevet født selvom jeg prøvede længe før :p hehe

Anmeld

19. maj 2011

Frk-Lotusblomst

Chraz skriver:

også det jeg tænker. Og min kæreste kan godt li Alexander så synes det ville være et godt kompromis

Det ville være et rigtig godt kompromis synes jeg. Det lyder altså bare sødt.

Anmeld

19. maj 2011

Chraz skriver:

Også super sødt. Jeg er også meget åben for forslag, men min kæreste er den meget kræsne type når det kommer til navne. Fik ham først overtalt til vores datter skulle hedde Emma efter hun var blevet født selvom jeg prøvede længe før :p hehe

Er han mere til de klassiske navne? 

Anmeld

19. maj 2011

Frk-Lotusblomst

Noah Willum Joensen.

Synes også sagtens det kunne være Noah Emil. Det er også super sødt.

Fortrækker bare et kort og langt navn eller et langt og kort navn, ligesom der ville være to korte der ikke ville passe sammen, vil der også være et kort og et langt der slet ikke ville fungere sammen. f.eks Noah Benjamin (Det synes jeg ikke klinger. )

Anmeld

19. maj 2011

Chraz skriver:

Jamen så er det da det i skal vælge!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.