Hvor er I allesammen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

280 visninger
6 svar
0 synes godt om
13. november 2008

Astrid P

Her er jo heeeeelt stille? Hvad laver I?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2008

Plysbjørnen

Jeg er skam lige her... Har bare lige set sidste afsnit af Comedy kuren...

Betina

Anmeld

13. november 2008

mor til en del

Jeg har været fraværende pga. alt for meget om ørene, Men tillod mig i aften at stikke af fra det hele, og tage til Viborg og spise sammen med MariaE og to andre gravide. Det var smadder hyggeligt, og tiltrængt.

Det hersens lokum tager al min energi, ikke fordi jeg laver noget, men fordi jeg står med organisering af hjemmet, og fritidsaktiviter for ungerne. Jeg glæder mig til det er færdig. Allerede nu er vi 1½ dag bagud, så vi når nok hen i december inden det bliver færdigt........

Nu skal jeg altså i seng.

Hygge til jer alle.

Anmeld

13. november 2008

linemus

Har set fjernsyn. Lurer lige lidt nu, og vil så se om jeg kan overtale mig selv til at gå i seng.

Anmeld

13. november 2008

Astrid P

linemus skriver:

Har set fjernsyn. Lurer lige lidt nu, og vil så se om jeg kan overtale mig selv til at gå i seng.

Jeg sidder og prøver på det samme... Jeg bør virkelig gå i seng, men jeg kunne samtidigt og virkelig godt liiiige drikke en kop kaffe!!!

Hvad skal jeg gøre?

Anmeld

13. november 2008

linemus

Astrid P skriver:

Jeg sidder og prøver på det samme... Jeg bør virkelig gå i seng, men jeg kunne samtidigt og virkelig godt liiiige drikke en kop kaffe!!!

Hvad skal jeg gøre?

Jeg har lige hældt en kop te op, for så kunne jeg liiige drikke den ene kop, inden jeg går i seng.

Er vildt dårlig til at komme i seng om aftenen, især når jeg er alene hjemme, så har desværre ingen gode råd. Jeg drømmer om et fjernsyn i soveværelset, for tror det lettere kunne få mig derned 60.png

Anmeld

14. november 2008

Millebasse

JEG ER HER! Men i nattevagt, så nu er der nok ikke nogen der er vågne længere...

Sov godt piger..

Krams mig som først må sove om 7 timer!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.