Ilya skriver:
Sidste måned forsøgte min forlovede og jeg ihærdigt at blive gravide med ÆL-strips osv., og jeg gik i 14 dage og troede helt seriøst at jeg kunne FØLE at jeg var gravid.... murren i underlivet, ømme bryster med videre...
Den uønskede menstruation endte dog med at dukke op! MEN hvor den normalt varer 8 dage, og ja, min menstruation er normalt meget regelmæssig, varede den denne gang kun 3 dage... En uges tid efter jeg fik min menstruation tog jeg en sidste test og denne var stadig negativ....
Hvad skal jeg tro... Hvad skal jeg tænke...? Nogen der har nogle erfaringer, jeg kan trække på...? 
Jeg har prøvet det samme som dig, og troede faktisk jeg var gravid. Jeg bløder normalt mindst 6 dage, og dengang blødte jeg så kun i 2½ dag og ved næste mens 3 dage. derefter normaliserede det sig igen.
Jeg syntes også det var ret mystisk, at min mens pludselig var sådan, da den altid er stabil med en cyklus på 28 dage og blødning i 6 dage.
Så deværre må jeg skuffe dig og sige, at det sagtens kan ske, uden at det betyder graviditet 
ved ikke om det kan have været en biokemisk graviditet du har haft....ved ikke om man så bløder mindre end normalt.
Jeg håber dog at det viser sig, at du er en af dem, der bare ikke danner hcg ret hurtigt, og at du er gravid 
Anmeld