Erfaring med ændret menstruation...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.223 visninger
4 svar
0 synes godt om
19. maj 2011

Ilya

Sidste måned forsøgte min forlovede og jeg ihærdigt at blive gravide med ÆL-strips osv., og jeg gik i 14 dage og troede helt seriøst at jeg kunne FØLE at jeg var gravid.... murren i underlivet, ømme bryster med videre...

Den uønskede menstruation endte dog med at dukke op! MEN hvor den normalt varer 8 dage, og ja, min menstruation er normalt meget regelmæssig, varede den denne gang kun 3 dage... En uges tid efter jeg fik min menstruation tog jeg en sidste test og denne var stadig negativ....

Hvad skal jeg tro... Hvad skal jeg tænke...? Nogen der har nogle erfaringer, jeg kan trække på...? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2011

Carina1977

Ilya skriver:

Sidste måned forsøgte min forlovede og jeg ihærdigt at blive gravide med ÆL-strips osv., og jeg gik i 14 dage og troede helt seriøst at jeg kunne FØLE at jeg var gravid.... murren i underlivet, ømme bryster med videre...

Den uønskede menstruation endte dog med at dukke op! MEN hvor den normalt varer 8 dage, og ja, min menstruation er normalt meget regelmæssig, varede den denne gang kun 3 dage... En uges tid efter jeg fik min menstruation tog jeg en sidste test og denne var stadig negativ....

Hvad skal jeg tro... Hvad skal jeg tænke...? Nogen der har nogle erfaringer, jeg kan trække på...? 

Jeg har prøvet det samme som dig, og troede faktisk jeg var gravid. Jeg bløder normalt mindst 6 dage, og dengang blødte jeg så kun i 2½ dag og ved næste mens 3 dage. derefter normaliserede det sig igen.

Jeg syntes også det var ret mystisk, at min mens pludselig var sådan, da den altid er stabil med en cyklus på 28 dage og blødning i 6 dage.

Så deværre må jeg skuffe dig og sige, at det sagtens kan ske, uden at det betyder graviditet

ved ikke om det kan have været en biokemisk graviditet du har haft....ved ikke om man så bløder mindre end normalt.

Jeg håber dog at det viser sig, at du er en af dem, der bare ikke danner hcg ret hurtigt, og at du er gravid

Anmeld

19. maj 2011

CmarianN

Carina1977 skriver:

Jeg har prøvet det samme som dig, og troede faktisk jeg var gravid. Jeg bløder normalt mindst 6 dage, og dengang blødte jeg så kun i 2½ dag og ved næste mens 3 dage. derefter normaliserede det sig igen.

Jeg syntes også det var ret mystisk, at min mens pludselig var sådan, da den altid er stabil med en cyklus på 28 dage og blødning i 6 dage.

Så deværre må jeg skuffe dig og sige, at det sagtens kan ske, uden at det betyder graviditet

ved ikke om det kan have været en biokemisk graviditet du har haft....ved ikke om man så bløder mindre end normalt.

Jeg håber dog at det viser sig, at du er en af dem, der bare ikke danner hcg ret hurtigt, og at du er gravid

"ved ikke om det kan have været en biokemisk graviditet du har haft....ved ikke om man så bløder mindre end normalt."

Jeg oplevede DESVÆRRE en biokemisk i april '10 og nu i april '11 og jeg blødte MEGET i 3 dage og så stilnede det af over de næste tre dage  (undskyld detaljen)

Anmeld

20. maj 2011

Millesbaby

Jeg havde en meget mærkelig mens sidste gang. Jeg blødte næsten ikke og der kom ja kun klumper ud(beklager detaljerne).
jeg var så ved gyn i fredags og fortalte ham det. Han sagde at det er meget normalt at ens mens er forskellig. Han ville være mere bekymret hvis det var det samme hver gange specielt når man prøver aktivt at blive gravid.

Så iflg min gyn er det meget normalt

Anmeld

20. maj 2011

Ilya

Okay interessant...

Vil så lige selv følge op med at jeg tror, min ÆL vil være omkring dette tidspunkt og har fået det der nasty super Spiderman-agtige udflåd, der kan strækkes helt vildt, så tror det er ved at være knalde-amok-tid. Så tror ikke længere på at jeg kan være gravid nu, men mere på at det kunne være en biokemisk graviditet...

Dunno, men nu hopper jeg i hvert fald ind og overrasker gemalen!

Godnat!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.