Karla eller Carla?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvordan skal navnet staves?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

6.222 visninger
39 svar
0 synes godt om
18. maj 2011

Marisen81

Vi er enige om navnet C/Karla, men ikke hvordan det skal staves! Hvad synes I? I må meget gerne begrunde!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2011

lilledittemor

har stemt Karla

Anmeld

18. maj 2011

Worldwide

Har stemt Carla

Ved ikke hvorfor med Karla minder mig om en kvinde på et værtshus :s Men ik når det er med C

Anmeld

18. maj 2011

Ranarupta

Mileva skriver:

Har stemt Carla

Ved ikke hvorfor med Karla minder mig om en kvinde på et værtshus :s Men ik når det er med C

Haha, skægt!

Anmeld

18. maj 2011

Ansemusen

Carla, fordi det er lidt mindre brugt end Karla (så vidt jeg ved) og fordi jeg synes at Karla på en eller anden måde virker mere fladt og simpelt - kan ikke helt forklare hvad jeg mener.  Prøv at skrive det ned på forskellige måder og se hvad I synes ser pænest ud på skrift!

Anmeld

18. maj 2011

Holm88

Marisen81 skriver:

Vi er enige om navnet C/Karla, men ikke hvordan det skal staves! Hvad synes I? I må meget gerne begrunde!

Synes bare Carla med C ser pænere ud end med K ;o)

Anmeld

18. maj 2011

Ranarupta

Det er underligt - jeg kan ikke bestemme mig. 

Synes, at det er to vidt forskellige navne... Eller...
Altså personligheden bag.

Synes, at Karla er en rigtig bandit-pige (og synes, at det er en meget dansk stavemåde og Carla er en lille fin pige). 

Tror at jeg ville ende med K... 

EDIT: Ej, jeg ved det ikke

Anmeld

18. maj 2011

Ellim

Karla - godt gammelt dansk med et K..

Anmeld

18. maj 2011

Fenja09

Har stemt Karla - jeg associere til Super Karla

Anmeld

18. maj 2011

Marisen81

Ansemusen skriver:

Carla, fordi det er lidt mindre brugt end Karla (så vidt jeg ved) og fordi jeg synes at Karla på en eller anden måde virker mere fladt og simpelt - kan ikke helt forklare hvad jeg mener.  Prøv at skrive det ned på forskellige måder og se hvad I synes ser pænest ud på skrift!

Får vi skrev det ned var jeg stensikker på Karla, men det ser federe ud med Carla.

Kan rigtig godt lide at Carla er mindst brugt (600 mod 2000), men på en eller anden måde synes jeg at det virker popsmart... Ved ikke hvorfor.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.