Jeg har ryddet op i datterens tøj

Og har fundet en Katvig cowboy anorak i str. 110, jeg synes den er super fed - sådan lidt 60´er retro agtig

) Den har ALDRIG været hverken brugt eller vasket da datteren ikke var lige så begejstret. Jeg mener at den er købt sidste år til ca. 400 kr. og jeg vil gerne have 150 kr. pp for den.
Og så er der en grå heldragt med korte ærmer i noget lærreds agtigt stof i str. 110, den er købt samtidig med jakken og jeg mener prisen var ca. det samme og den vil jeg også gerne have 150 kr. pp for. Den har heller ALDRIG været hverken vasket eller brugt.
Så er der 1 stk. regnfrakke med brunt æbleprint i str. 104, nypris 549 kr. den er brugt men i rigtig pæn stand og den vil jeg også gerne have 150 kr. pp for.
Og sidst og mindst er der 1 stk. stribet body turkis/orange i str. 68, den er brugt men aldrig tørretumblet og uden pletter og den skal jeg have 40 kr. pp for.
Da jeg er syg og på vej i seng orker jeg ikke lige af lægge billeder ind, men hvis nogen er interesseret så send mig evt. en PM. Vi kan også godt handle en mængde rabat

Kh Mette
Anmeld