Nogen der følger med i E.R.?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

241 visninger
6 svar
0 synes godt om
13. november 2008

linemus

Er det første afsnit, der er her nu? Altså sæsonstart?

- Line

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2008

Astrid P

Nix, er det på TV3?

Anmeld

13. november 2008

linemus

Ja - fra 21-22. Jeg har undersøgt mig frem til, at det vist var 1. afsnit i denne omgang.

Anmeld

13. november 2008

Astrid P

Hmm, jeg har aldrig haft TV3, og det er nok i virkeligheden meget godt! Jeg har en dum tendens til at 'falde i' TV-serier - gode såvel som dårlige. Så hvis jeg havde TV3 ville jeg vist aldrig få lavet en pind!!!

Anmeld

13. november 2008

linemus

Ja, det er jeg også slem til. Men har faktisk droppet mange af "mine" serier, fordi tiden slet slet ikke er til det, og det begyndte faktisk at stresse mig, mens jeg stadig var på barsel, at der var så meget jeg skulle se Så er det vist bedst med en kold tyrker. Så nu følger jeg kun med i Desperate Housewives og nu E.R.

Anmeld

13. november 2008

Matsør

Profilbillede for Matsør
Jeg overlevede fordi ilden i mig brændte stærkere end ilden omkring mig
Ved godt at I nok ikke har mulighed for st se tv om dagen, men når man går arbejdsløs som jeg (), så har man muligheden - og vil bare lige sige, at jeg blev slemt skuffet over ER i aften. Jeg troede det var nye afsnit, men næææh nej - TV3 startede i aften med afsnit 301 - men TV3+ kører om formiddagen med afsnit 308 (i dag)...

Bare lige lidt ligegyldig info...

Anmeld

13. november 2008

linemus

cmks2007 skriver:

Ved godt at I nok ikke har mulighed for st se tv om dagen, men når man går arbejdsløs som jeg (), så har man muligheden - og vil bare lige sige, at jeg blev slemt skuffet over ER i aften. Jeg troede det var nye afsnit, men næææh nej - TV3 startede i aften med afsnit 301 - men TV3+ kører om formiddagen med afsnit 308 (i dag)...

Bare lige lidt ligegyldig info...

Okay - det plejer altid at være gamle afsnit de sender om formiddagen - gerne to-tre gange om og om igen. Så nemlig hele serien forfra under min første barsel (det var faktisk sådan at min søn reagerede ivrigt, når reklamen lige inden serien samt serie-melodien kom, så det var vist tydeligt, at jeg havde siddet klistret til skærmen hver dag... men ammede også hele tiden 76.gif ). Så kan godt forstå du blev skuffet 60.png

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.