Min søn havde også en periode hvor han græd hver gang jeg gik ud fra hans værelse da han skule sove, da han var ca. 8 mdr.Det vi gjorde var, at vi havde en rytme hver aften. Da han kom i seng hygge snakkede vi lidt og sang en godnat sang, nogle gange læste jeg en lille historie.Da så vi var færdige, kyssede jeg ham godnat og gik ud, mens døren stod på klem. Han skreg med det samme, men jeg gik ikke ind igen med det samme, men gik rundt i lejligheden og gjorde forskellige huslige ting så som; vasketøj, opvask og lign. Jeg sikrede mig at han hele tiden hørte at jeg var der, så at han havde den trygheds fornemmelse man får af at vide at man ikke er alene. Og hvis han begynte at hyle tog jeg selvfølgelig ind til ham, men snakkede ikke alt for meget til ham, sagde bare at, "mor er her og mor elsker dig, men nu skal du sove."Jeg ved godt at det lyder utroligt, men der gik 5-7 dage, så var hyleriet overstået. Og der er andre i min omgangskreds der har gjort på samme måde, og de siger alle det samme. Håber at du kan bruge det her til noget, held og lykke !
Anmeld