Skriger hver gang jeg går ud af rummet.. Please hjælp mig!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.180 visninger
23 svar
0 synes godt om
18. maj 2011

Bare mig..

Min datter skriger hver gang jeg går ud af rummet og hun skal sove om aftenen. Det kan tage TIMER før hun sover, selv om hun ér træt - men ikke overtræt!

Det har aldrig før været et problem, og nu er det et KÆMPE problem. Hun sover ikke før hun ligger i min seng! - Det har varet to uger nu cirka!

Hun blev et år igår!

Skal jeg lade hende skrige sig selv i søvn, eller hvad gør jeg? Uanset hvor længe jeg står derinde, også selv om hun er faldet i søvn, så vågner hun og skriger som bare pokker! Jeg bliver vanvittig!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2011

Bellinda89

Nicolinesmor170510 skriver:

Min datter skriger hver gang jeg går ud af rummet og hun skal sove om aftenen. Det kan tage TIMER før hun sover, selv om hun ér træt - men ikke overtræt!

Det har aldrig før været et problem, og nu er det et KÆMPE problem. Hun sover ikke før hun ligger i min seng! - Det har varet to uger nu cirka!

Hun blev et år igår!

Skal jeg lade hende skrige sig selv i søvn, eller hvad gør jeg? Uanset hvor længe jeg står derinde, også selv om hun er faldet i søvn, så vågner hun og skriger som bare pokker! Jeg bliver vanvittig!

Prøv at bliv inde på værelset hos hende indtil hun er faldet i søvn..

Det gør vi nemlig , og der falder vores datter som regel hurtig til ro.

Går vi ud inden hun sover , ja så skriger hun også på livet løs

Anmeld

18. maj 2011

Bare mig..

CelinasMoarh skriver:

Prøv at bliv inde på værelset hos hende indtil hun er faldet i søvn..

Det gør vi nemlig , og der falder vores datter som regel hurtig til ro.

Går vi ud inden hun sover , ja så skriger hun også på livet løs

Men selv om hun ER faldet i søvn, så vågner hun når jeg går ud. Uanset hvor længe hun allerede har sovet, mens jeg var derinde!

Anmeld

18. maj 2011

dollygirl

Årh har samme problem her med min 6 mdr søn. Synes også det kan være ret træls

Anmeld

18. maj 2011

Nessie

Har desværre ingen gode råd, men synes i hvert fald at det er en dårlig idé at lade hende græde sig i søvn.

Kan der være tænder på vej? Kindtænder og hjørnetænder har drillet en del herhjemme

Anmeld

18. maj 2011

Bare mig..

Nessie skriver:

Har desværre ingen gode råd, men synes i hvert fald at det er en dårlig idé at lade hende græde sig i søvn.

Kan der være tænder på vej? Kindtænder og hjørnetænder har drillet en del herhjemme

De er kommet ud. Tror ikke der er flere på vej lige nu, men det er også kun om aftenen hun skriger..

Anmeld

18. maj 2011

Bare mig..

- skriver:

hun skriger da efter tryghed...

giv hende det hun råber efter så går der 1-2 uger så hun rolig igen....

Men hvorfor skulle tryghedsbehovet være blevet ændret? Der er ikke sket noget herhjemme som skulle gøre, at hun er mindre tryg nu. det er også kun om aftenen. Men jeg kan da ikke lade hende sove i min seng? For der falder hun altså ud af.. Og jeg kan jo heller ikke stå derinde hele natten?

Anmeld

18. maj 2011

FamilenStorm

Ved ikke om det vil hjælpe.. Men kunne man ikke prøve at købe en bamse eller uro der spiller noget musik, som du tænder imrns du sidder inde ved hende, så hun forbinder den med at det er trygt og hun skal sove, og når hun så er blevet vant til den, kan du begynde at bevæge dig ud??

Ved ikke om det vil virke.. Bare en tanke :-)

Anmeld

18. maj 2011

merle2010

det har vi osse prøvet vi lagde hende i seng og puttede hende.. gik så ud, og gik derind hver 5 min, og puttede hende igen.. det virkede og tilsidst var der ingen problemer og hun lagde sig til at sove.. min datter skriger osse når jeg går fra hende, ved sku hvor hårdt det er.. min datter fylder 1 på fredag.. måske er det alderen.. ved det sku ikke

Anmeld

18. maj 2011

Bare mig..

Fam. BS skriver:

Ved ikke om det vil hjælpe.. Men kunne man ikke prøve at købe en bamse eller uro der spiller noget musik, som du tænder imrns du sidder inde ved hende, så hun forbinder den med at det er trygt og hun skal sove, og når hun så er blevet vant til den, kan du begynde at bevæge dig ud??

Ved ikke om det vil virke.. Bare en tanke :-)

Tak for dit tip..

Hun har haft en der spillede siden hun var lille, og den er hun faldet til ro ved altid, men den virker pludselig ikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.