Nl: now loving

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. december 2011

Pianisten

Wampires skriver:

NL: min supermand af en kæreste der er hurtig til at hente papir og kvase den skrækkelig farlige edderkop der faldt ned fra loftet og landte på mig...

Aaaadddd!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2011

Blirnokaldrigfru

NL:  At det nu er jul igen! <3

Anmeld

3. december 2011

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

NL: den følelse af lettelse jeg fik da jeg fik beskeden om at han var død... fik pludselig et kæmpe overskud og følte det som om der blev mere plads inden i til at rumme alle de ting der ellers sker...

Anmeld

6. december 2011

Wampires

NL:

at jeg idag sagde at næste mødregruppe kunne være hos os

er superstolt over at jeg føler at kunne magte det allerede

Anmeld

6. december 2011

Savannah

At opvasken er overstået og at min søde lille hund ikke gider gå tur.. jeg gider nemlig heller ikke

Anmeld

6. december 2011

sarahb

NL: At være færdig med alt der omhandler julegaver. Og at isaac fik fortalt mig mange til aften, mor jeg elsker dig altså riiiigtig højt..

Anmeld

6. december 2011

Leneur

NL: At jeg skal putte med min datter og se julekalender inden sengetid...

Anmeld

11. december 2011

Wampires

NL: 12 ugers/ 3 mdrs tigerspring

NL det da det betyder at han lærer flere nye ting og opdager sin egen krop mere og mere...

det er tydeligt at se og mærke på ham at han lærer mere og mere og bliver bedre til at efterligne tingene bagefter..

sad f.eks. idag og øvede med far i at daske hånden på bordet... lykkedes for ham rimelig hurtigt at gøre det et par gange i træk førend den leg blev kedelig igen...

Anmeld

12. december 2011

jydeinden

NL :

at jeg har en kæreste som virkeligt er med på og selv tager intiativ til at forkæle dem jeg virkeligt elsker her i julen.. den slags gør mig så glad, og betyder mere end ord kan sige.

Anmeld

12. december 2011

Dustmuz

jydeinden skriver:

NL :

at jeg har en kæreste som virkeligt er med på og selv tager intiativ til at forkæle dem jeg virkeligt elsker her i julen.. den slags gør mig så glad, og betyder mere end ord kan sige.

HVAAAAD. Din bror er da bare lidt tosset, og tilbudet var da godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.