Nl: now loving

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. maj 2011

B&J

NL: når mig og min kæreste kysser og vores søn vil have et kys bagefter i mens vi står og krammer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2011

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

NL: At være belvet færdig med mit regneark der skal hjælpe mig med at finde ting i mit Chocolatier spil

NL2: Havde et rigtigt positivt møde med sundhedsplejersken igår for første gang... Hun virker som en vi vil blive rigtig glade for og som kan støtte os og hjælpe os med de ting vi får brug for

Anmeld

8. august 2011

Wampires

NL:

Har lige sendt de sidste 2 jobansøgninger afsted inden jeg på søndag går på barsel...

YES!!!!...

Synes den her tråd hele tiden forsvinder... er der slet ingen der har noget de er glade for ???

Anmeld

8. august 2011

Muffin_girl

Wampires skriver:

Denne her idé er tyvstjålet fra en anden hjemmeside jeg også er på

Ideen er simpel man skriver hvad man lige holder af/elsker på nuværende tidspunkt...

NL: At mærke liv inden i og have en vidunderlig kæreste der stadig får sommerfugle i maven når jeg kalder ham farmand...

NL: At jeg har verdens dejligste kæreste .. Som jeg elsker så højt.. Og håber at vi kan fastsætte en dato for vores bryllup <3

Anmeld

8. august 2011

Københavnermor

NL: At vores lille baby mosler rundt ind i maven og er begyndt at give nogle ordentlig spark fra sig så mor her bliver helt overrasket!! 

Anmeld

8. august 2011

Saram

NL: At min kæreste har taget Filuca i et par timer så jeg kunne få en tiltrængt lur !

Anmeld

2. september 2011

Wampires

NL: Fået bagt chokoladekage så jeg kan smide halvdelen i fryseren så vi har guf i tilfælde af besøg kort tid efter jeg føder...

Imorgen skal der bages en krydderikage som vi skal have i løbet af den næste uges tid til guf...

Anmeld

10. november 2011

Wampires

NL: ser ud til lillemanden har fundet en soverytme igen YAY...

Anmeld

1. december 2011

Wampires

NL: min supermand af en kæreste der er hurtig til at hente papir og kvase den skrækkelig farlige edderkop der faldt ned fra loftet og landte på mig...

Anmeld

1. december 2011

Pianisten

NL: At se frem til i morgen hvor jeg skal bruge hele dagen i selskab med min fantastiske mor

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.