Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
var så lige ved læge i dag og de kan stadigvæk se blod i min urin så nu er babyprojekt på standby igen... nu skal jeg vente på om jeg skal have en tid til en kontrast scanning af mit nyrebækken osv
kort var lykken lige...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Det er da ikke sjovt... ØØØVVVVVV!!
MoarJ skriver: Det er da ikke sjovt... ØØØVVVVVV!!
ja er også pisse sur og ked af det.... glæde os lige til at komme igang igen..
Øv hvor er jeg ked af at læse det, specielt fordi jeg svarede på din besked inde Øv hvor er det uretfærdigt
Sof skriver: Øv hvor er jeg ked af at læse det, specielt fordi jeg svarede på din besked inde Øv hvor er det uretfærdigt
havde lige glædet mig til at starte igen håber ikke den scanning bliver nødvendig for så skal jeg vente på at kunne komme til den..
sweet skriver: havde lige glædet mig til at starte igen håber ikke den scanning bliver nødvendig for så skal jeg vente på at kunne komme til den..
for at den ikke er nødvendig
Sof skriver: for at den ikke er nødvendig
håber virkelig ikke at det er nødvendig.. men hun sagde hun ville ringe til mig hvis der intet var at se af blod i prøve og har ikke hørt noget fra hende i dag... så hvis jeg ikke høre noget i morgen skal jeg nok forberede mig på at der kommer en henvisning til sygehuset med scanningen.. syntes bare når der endelig sker noget godt så er der noget andet der går galt
sweet skriver: ja er også pisse sur og ked af det.... glæde os lige til at komme igang igen..
Kan godt forstå du er ked af det og sur... Sådan noget lort...
MoarJ skriver: Kan godt forstå du er ked af det og sur... Sådan noget lort...
tror også vi er blevet ening om at nu skal alt det andet sygdomshalløj overståes og så kan vi se på babyprojekt til den tid... ved heller ikke hvor lang tid det andet her trækker ud...
sweet skriver: tror også vi er blevet ening om at nu skal alt det andet sygdomshalløj overståes og så kan vi se på babyprojekt til den tid... ved heller ikke hvor lang tid det andet her trækker ud...
Det er sq træls for Jer... Håber det er overstået hurtigt...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128